Prijava
Korisnik

Lozinka



Niste korisnik?
Klikni ovdje za registraciju.

Zaboravili ste lozinku?
ZatraĹľite novu Ovdje.
Posljednji ÄŚlanci
VISOKOTLA?NI MODUL P...
In.mem. Dragutin Sti...
KUP DVD ZAPREŠI?
1. KUP DVD GRANEŠINA
4.KUP DVD Repušnica
PRAVILA PORTALA
Dobro dosli
ZADAR: Grgas: 'Slavica mi je rekao da nađemo unesrećene, a on će poslati pomoć'
KORNATI
'Skidali smo svoje košulje i jakne i njima pokrivali ranjene'

1. veljače 2011. u Zadru su nastavili suđenje Draženu Slavici, jedinom optuženom za tragediju na otoku Kornatu. Svjedočili su vatrogasci Krešimir Grgas i Kristijan Popović


Potresnim svjedočenjima dvojice vatrogasaca DVD-a Zablaće,
Krešimira Grgasa (prvi zdesna) i Kristijana Popovića (u sredini) u Zadru je
nastavljeno suđenje jedinom optuženom za kornatsku tragediju Draženu Slavici. (Foto: Hrvoje Jelavić/Pixsell)

Na suđenju Draženu Slavici, bivšem zapovjedniku Javne vatrogasne postrojbe Šibenik i bivšem zapovjedniku Vatrogasne zajednice Šibensko-kninske kojeg terete za tragediju na otoku Kornatu, u utorak je na Županijskom sudu u Zadru svjedočio Krešimir Grgas iz DVD-a Zablaće.

On se na Kornat iskrcao zajedno sa grupom vatrogasaca koji su kasnije poginuli. No Grgas i vatrogasac Kristijan Popović nisu otišli s njima helikopterom u smjeru požara gdje je bila kruška s vodom jer su putem izgubili mobitel i radio stanicu.
- Kada smo se vraćali do helikoptera ispali su mi stanica i mobitel, pitali smo Klarića možemo li ostati da ih nađemo, nakon čega je on rekao da možemo, to nam je spasilo život - rekao je Grgas.

'Slavica mi je rekao da nađemo unesrećene, a on će poslati pomoć'

Sudskom vijeću je ispričao kako su njih trojica i Joško Klarić prvi došli do unesrećenih. Kaže i kako su prije nego što su dobili informacije o mrtvima i nastradalima pokušavali uspostaviti vezu s njima.
- Dok smo se penjali na Veli vrh puhalo je olujno jugo pa smo se čak u nekoliko navrata morali pridržavati za stijene da nas vjetar ne bi otpuhao - rekao je Grgas. Dok su pokušavali uspostaviti radio vezu javio im se pokojni Marinko Knežević koji je rekao da ima mrtvih i ranjenih.
- Odmah sam nazvao vatrogasni operativni centar u Šibeniku gdje mi se javio Dražen Slavica i rekao mi da ih pokušamo naći, a oni će poslati helikoptere i spasioce - rekao je Grgas.

'Gledao sam kako vatrogasac umire'

Dodao je kako je kontaktirao i s helikopterom koji je uočio stradale ali se nije mogao spustiti zbog konfiguracije terena. Kada su njih trojica i Joško Klarić došli na mjesto nesreće zatekli su četiri mrtva vatrogasca, sedam ozlijeđenih i jednog koji je umro pred njihovim očima.
- Sjećam se da sam gledao u njega. Disao je, ali otežano. Glava mu je bila među stijenama i nisam mogao prepoznati o kome se radi. Ne znam koliko je točno vremena prošlo kada je preminuo - rekao je Grgas.

'Unesrećene smo pokrivali svojim košuljama'

Kaže kako su u tom trenutku iznad njih bili helikopteri, a u jednom od njih su bili GSS-ovci.
- GSS-ovci su imali samo jednu aluplast foliju kojom smo prekrili jednog ranjenog. Mi smo skidali košulje i jakne i njima pokrivali ranjene koji su drhtali od zime - rekao je Grgas. Najprije su u helikopter podigli Marinka Kneževića i Antu Crvelina, a među zadnjima su evakuirali Franu Lučića i Karla Ševerdiju. Grgas je potvrdio kako nitko nije micao tijela poginulih dok su ozlijeđene pomicali kako bi ih lakše zbrinuli i evakuirali. Grgas je još jednom potvrdio kako je Slavici 20-tak minuta nakon saznanja o tragediji javio što je bilo.

'Bilo mi je glupo pitati vatrogasce što im se dogodilo'


Na suđenju u utorak svjedočio je i Petar Popović, zapovjednik DVD-a Zablaće koji kaže da nije imao saznanja o tome što se događalo na Kornatu. On je kaže samo helikopterom doveo svoje vatrogasce među kojima je bio i njegov sin Kristijan. Kristijan je svjedočio gotovo identično kao i Krešimir Grgas osim što je rekao kako je vidio tri već mrtva vatrogasca.
- Dvojica mrtvih bila su najniže, dolje prema moru, dok je jedan koji je bio u sjedećem položaju bio skroz na vrhu klanca, u samoj litici. On je na glavi imao nekakvu kapuljaču. Između njih sam vidio Antu Juričeva Mikulina, Marinka Kneževića i Antu Crvelina, koji su bili živi. Njih je helikopter prve evakuirao. Sjećam se da su iznad njih bili još neki, među kojima sam poznavao Tomu Crvelina i Franu Lučića. Njih je helikopter zadnje podigao s mjesta nesreće - rekao je Popović. Dodao je kako dvojica mrtvih nisu imala kosu, a uokolo je bila razbacana vatrogasna oprema. Popović se nije mogao sjetiti jesu li mu što govorili preživjeli, osim da su žedni i da ih boli.
- Možda su mi nešto i pričali, ali ja nisam slušao. Mislio sam samo na to kako im pomoći. Osim toga bilo mi je glupo u tom trenutku pitati ih što im se dogodilo - rekao je Popović.

Na sljedećem ročištu, koje je zakazano za kraj veljače sud će saslušati još četvoricu vatrogasaca, koji su bili u uvali Kravljačica, te pilota kanadera i posadu helikoptera, koja je vatrogasce vozila na gašenje požara na Kornatu.




Perković: Vatrogasac je umro pred našim očima

Zadar, 31.01.2011. Današnji nastavak svjedočenja vatrogasaca pokazala su i da zapovjednik Dražen Slavica ni dežurni operater u JVP-u nisu znali točan broj vatrogasaca koji su tog dana bili na otoku pa do kasnih večernjih sati spasioci nisu niti znali koliko ljudi traže.
Kada smo našli stradale zapomagali su i tražili vodu. Sedmero-osmero živih vatrogasaca bilo je oko razbacane opreme, ispričao je na sudu Ivica Perković iz DVD-a Zablaće

ZADAR Potresna svjedočenja vatrogasaca iz JVP-a Šibenik i DVD-a Zablaće, koji su sudjelovali u gašenju požara na otoku Kornatu i pronašli tijela stradalih kolega, obilježila su jučerašnji nastavak suđenja bivšem vatrogasnom zapovjedniku Draženu Slavici na Županijskom sudu u Zadru.
– Kada smo našli stradale pokrili smo ih jaknama, bilo im je hladno. Zapomagali su i tražili su vodu. Bilo je sedam-osam živih vatrogasaca oko razbacane opreme. Jedan ozlijeđeni vatrogasac je sjedio, ostali su ležali. Jedan vatrogasac je umro dok smo mi bili tamo. Glava mu je bila među kamenjem, teško je disao, nije na sebi imao odjeću, no vidio sam mu glavu. Bio je mlađi, ali ga nisam prepoznao – ispričao je Ivica Perković iz DVD-a Zablaće koji je sa vatrogascem Joškom Klarićem prvi stigao na mjesto nesreće.

Bezuspješni pozivi

Svjedočenja vatrogasaca pokazala su i da zapovjednik Dražen Slavica ni dežurni operater u JVP-u nisu znali točan broj vatrogasaca koji su tog dana bili na otoku pa do kasnih večernjih sati spasioci nisu niti znali koliko ljudi traže.
Također, vatrogasci koji su bili u uvali Kravljačica potvrdili su dolazak "Canadaira" koji im je pomagao u gašenju prepričavši da im je pilot kanadera kazao da ne može stupiti u kontakt sa drugom skupinom vatrogasaca kao i da mu je naređeno da usprkos katastrofalnom stanju mora napustiti Kornat i otići gasiti požar u zaleđu Vodica.

Nakon prve informacije da je skupina od 13 vatrogasaca u vatrenom okruženju, rekao je Nenad Alviž iz JVP-a Šibenik, pokušavali su ih dobiti, zvali na mobitele i preko radio-veze, no bezuspješno. Tek u večernjim satima po njih je u uvalu Kravljačica došao policijski brod koji ih je prebacio u Šipnatu i to da pomognu naći jednog mrtvog.

Potraga za poginulima

– Kada smo pronašli prvog mrtvog mislili smo da je to taj. Onda smo našli drugog, trećeg, četvrtog. Nismo to očekivali, sve je to bilo teško za vidjeti. Bilo nam je i čudno da nikoga od policije tamo nema, da nitko ne čuva mrtve. Kada je došla specijalna policija raspodijelili smo se u strijelce i našli smo na kraju i šestog mrtvog – kazao je Alviž koji je potvrdio da je nakon stradavanja vatrogasaca na otok stiglo 50-ak vojnika, među kojima i specijalci iz Delnica. Šime Copić, vatrogasac iz JVP-a Šibenik, naglasio je da su ih u više navrata zvali iz JVP-a i prebrojavali, a tek nakon tri poziva, veli, potvrđeno im je da se nešto dogodilo i da ima ozlijeđenih. Nakon što su stigli do uvale Šipnata samoinicijativno su krenuli u potragu, a oko tri sata u jutro, precizirao je, konačno su našli i šestog poginulog vatrogasca. Bio je to Gabrijel Skočić. Kazao je da se i njegova skupina u jednom trenutku toga dana našla u pogibelji jer ih je vatra ugrožavala, a vodu za gašenje nisu dobili. Potvrdio je i da je vatrogasac Joško Klarić prilikom ukrcavanja u helikopter predbacio Draženu Slavici što na Kornat šalje pripadnike DVD-ova, da je poginuli Ivica Crvelin molio da ne šalje i njega i sina Antu, no da je Slavica na to samo odgovorio »da on odlučuje«.

piše: Zorana Deljanin
-NOVI LIST





Operater: Slavica mi je naredio da tajim informacije o stradalima


19. 01. 2011. Danas su svjedočili Zoran Blačić, Mirko Jurićev Mikulin i Siniša Salamun.

Svjedočeći na rubu plača Mirko Jurićev Mikulin, otac poginulog Ante prepričao je dramatičan poziv svojeg sina. 'Nazvao me sin i rekao - tata, svi ćemo izgorjeti', rekao je Jurićev Mikulin.

Kad je Mirko Juričev Mikulin prenio zapovjedniku Draženu Slavici da su mu sin i drugi dečki u okruženju i da im treba pomoć, Slavica mu je odgovorio: 'Ako se sami ne mogu snaći, kako ću im ja pomoći.'

Mikulin je bivši zapovjednik DVD Vodice te se osvrnuo na činjenicu kako su Ivica i Ante Crvelin, otac i sin, zajedno išli na požarište iako to nije uobičajeno. 'Čuo sam da je Ivica pitao Slavicu zašto idu i on i sin, što ako helikopter padne. Ne znam što mu je odgovoreno', prepričao je Mikulin.


Čedo Prodanović, odvjetnik Dražena Slavice pitao je Mikulina je li on ili Slavica odgovoran za izbor ljudi koji idu na Kornate. 'Ja sam odabrao ono što sam imao. Da sam mogao birati, ne bih poslao nikoga', rekao je Mikulin.

Siniša Salamun, bivši zapovjednik DVD Tisno odgovarao je na pitanja zbog čega je maloljetnom Marku Stančiću dopustio odlazak na Kornate. 'Nisam mu dopustio odlazak, a onda je Marko zvao oca koji mu je dopustio odlazak te sam se ja složio s time', rekao je Salamun.

Salamun je prepričao i kako je on pripremio četiri 'kruške' s vodom za gašenje požara i vodu za piće. 'Helikopter je odnio jednu i više se nije vraćao. Ne znam zašto se to dogodilo', ispričao je Salamun.

Operater: Slavica mi je naredio da tajim informacije o stradalima

Na početku saslušanja pročitan je transkript komunikacije između dežurnog djelatnika VOC-a i operatera županijskog centra 112. Sat vremena nakon dojave o stradalim gasiteljima dežurni VOC-a Šibensko-kninske županije operateru centra 112 govori da nema ništa novo ne spominjući stradale.

Na pitanje 'Ima li što novo?' operater je odgovorio kako nema da bi iz centra 112 odgovorili 'Tim bolje!'. Tri minute kasnije 112 opet poziva dežurnog operatera, a stradali se opet ne spominju. Nakon pet minuta Joško Klarić javlja da je došao do stradalih i daje imena dvojice poginulih. Tri minute kasnije opet zove 112 i opet se ne spominju razmjeri tragedije.

Dežurni operater šibenske Javne vatrogasne postrojbe Zoran Blačić kao svjedok je na suđenju rekao kako se ne sjeća detalja razgovora s centrom 112. Tražio je tonski zapis, sudsko vijeće je odbilo prijedlog da se danas sasluša snimka komunikacije. To će biti učinjeno u nastavku suđenja.

Blačić ni šefu smjene u postaji pomorske policije nije ništa spominjao sve do razgovora u 18:35 kad mu govori za stradale, ali i da informaciju ne širi dalje. Za nesreću je Blačić znao od 16:20.

Svjedočeći u postupku Blačić je rekao kako mu je Dražen Slavica naredio da ne širi informacije o razmjerima tragedije. Na pitanje državnog odvjetnika zbog čega je poslušao tu naredbu, Blačić je odgovorio kako mu je Slavica bio zapovjednik i da se o zapovjedima ne raspravlja.

Prema riječima branitelja Prodanovića, Slavica nije htio širiti paniku i dezinformacije. 'Nema znaka jednakosti između ne davanja informacija i ne poduzimanja mjera. Mjere su poduzete, mjere spašavanja su poduzete 2 sata ranije', rekao je Prodanović.



Slavica se ponašao poput Staljina




'Slavica se ponašao poput Staljina', rekao je otac poginulog Dina Klarića u nastavku suđenja Draženu Slavici, jedinom okrivljenom za propuste u organizaciji gašenja požara na Kornatima.

'Slavica se ponašao poput Staljina, da ga Dino nije slušao ostao bi bez funkcije kao i ja,' odgovorio je Joško Klarić na pitanje odvjetnika Čede Prodanovića o tome tko je zapovijedao na terenu.

Klarić se osvrnuo i na samo vještačenje događaja na Kornatima. 'Rekonstrukcija nije obavljena dobro, nije bio isti helikopter, ni brdo, samo posada', rekao je Klarić, otac Dina Klarića poginulog zapovjednika postrojbe na Kornatu.

Na današnjem ročištu trebaju svjedočiti i Velimir Milošević i Zoran Bačić.

>> Slavica se ne smatra krivim za kornatsku tragediju

Podsjetimo, Slavica je na prošlom ročištu rekao kako se ne smatra krivim za pogibiju 12 vatrogasaca u požaru na Kornatima 30. kolovoza 2007. godine.
Dražen Slavica (Foto: Zeljko Mrsic/PIXSELL)
Dražen Slavica je jedini okrivljeni za kornatsku tragediju (Foto: Zeljko Mrsic/PIXSELL)

Jedini preživjeli vatrogasac kornatske tragedije, Frane Lučić rekao je kako smatra da je Slavica kriv što ih je poslao tamo, ali da i drugi trebaju odgovarati.

'Ne smatram se krivim, uz dužno poštovanje prema pokojnim kolegama, i obranu ću iznijeti na kraju postupka', bio je rekao Slavica pred Županijskim sudom u Zadru.

Poslao dvojicu maloljetnika na teren

Državno odvjetništvo Slavicu tereti za kazneno djelo protiv opće sigurnosti. Kako se navodi u optužnici, na gašenje požara na otoku Kornatu helikopterom je poslao dvojicu maloljetnika i civilnoga ročnika te vatrogasce koji nisu završili vježbe helikopterskoga desantiranja.

Na teret mu se stavlja i kašnjenje akcije spašavanja unesrećenih vatrogasaca te oglušivanje na upućivane mu pozive u pomoć.

Očekuje se maratonsko suđenje koje će podrazumijevati više vještačenja i ispitivanje stotinjak svjedoka pa bi suđenje moglo potrajati mjesecima.

izvor: Dnevnik.hr
Acivi na 01.02.2011 19:19:00
Komentari
#21 HAJICA

na 20. siječnja 2011 00:26
kontra može te biti sramota tako o kolegi. vidi se kolikko ti je srce i koliko imaš zla u sebi da možeš suditi. nisam bia tamo al su bili moji dečki iz DVD Sali 500 metara zračne linije i niko nije ima vezu s kanaderom a 9 kanal je univerzalan tako da ne pričaš ne utemeljene teze!!!!! bili su dolje i dečki iz zablaća koji su ih našli su im donjeli vodu u onom famoznom kanistru pet litarki oko koje su svi digli buru kako nije izgorila dok sve ostalo je! Žalosno je da uopće ovo komentiran a od Vas svih sramota da pišete takve stvari . Slavica je bija ispred hilikoptera i vidija je ko je ko je doša na zborno misto i koga je ostavija i nije se ukrca u hilikopter jer je tamo bilo više vatrogasaca od njih ukrcanih. A što se tiče odgovornosti po meni su s oproštenjem za odlazak dečkiju na Kornat odgovorni zapovjednici DVD-ova koji su poslali svoje raspoložive ljude na zborno mjesto u vojarnu na Slavičino traženje preko VOC-a Šibenik. al kako gosp. Klarić kaže da je bio kao Staljin aj mu ti u tom trenutku reci da nemaš ljudi, a uostalom do te nesretne tragedije na požarištima je bilo svega i svačega, od duplih linija zapovjedanja do civila čega će biti i sutra, samo se ponekad situacija okrene i radi prtiv nas nakon mnogo puta što je radila nama u korist. Tada se postavljaju ptanja maloljetnika ročnika... Žalosno je da se moralo izgubiti 12 VELIKIH neprocjenjivih života koji su pali zbog nečeg što nam nažalost nikad neće biti jasno, da bi dobili vatrogasne kombinezone i izašli iz auto-mehaničarskih kojih je bilo na sve strane jer bilo je bitno da na leđima piše DVD... ili VATROGASCI i ajmo lude glave "držite ga" i "imamo ga imamo". Zato danas svaki put kad obučen kombinezon sitin se Njih i pitan se ZAŠTO!!! Zato odajte počast Njima i ponekad prešutite kad pričate i pišete neistine. Prijatelji dragi neka vam je laka ova zemlja za koju ste svoje živote dali... ZAŠTO!!!Sad
#22 vodzud

na 20. siječnja 2011 02:01
HAJICA, ti si u momentu tragedije imao 19 godina, a pišeš koda si doktor vatrogastva. Napadaš čovjeka koji je jedan od najškolovanijih vatrogasaca u hrvata (kontru). Ti se stidi , a ne on jel on je jedan od onih koji nije htio potpisat nebuloznu teoriju o eruptivnom požaru sa kojom se nijedan vatrogasac neslaže. Bubaš gluposti, Kanaderi su uvjek na 9. kanalu i on nije repetitorski i ako je gospodin Joško bia na brdu di tvrdi da je bia, moga je uspostavit vezu sa kanaderima i usmjerit ih tamo di su trebali pomoć da do tragedije nedođe. A on ako je častan i pošten neka sam reće di je bia, a ne da optuživa druge. On jako dobro zna di je bia, a znaju i drugi i to će se dokazat. Nadalje po mom nazivu valjda kužiš odkud sam, i da su mi poginuli vatrogasci bili bliži nego tebi. Međutim neslažem se da je Slavica bio poput Staljina, pa ovo što si iza toga napisao se baš neslaže sa staljinizmom. Uzmi malo knjige o Staljinu pa onda možeš radit usporedbe (kod njega nije bilo dvojnog zapovjedanja). U Helihopter su ušli oni koje su tamo poslali Zapovjednici njihovih postrojbi, a ne Slavica. Napravili ste urotu protiv tog čovjeka, i više nitko netraži prave uzroke tragedije. Koji ste vi papci (izvinite na izrazu), pa nisu oni stradali zato što su bili maloljetni ni zato što nisu bili osposobljeni i opremljeni. Oni su stradali jel se je tamo dogodilo nešto extremno, za njih nesavladivo, a to zasigurno nije bio požar trave kojeg su došli gasit!
#23 cmc

na 20. siječnja 2011 10:41
OVO JE SRAMOTA HRVATSKOG VATROGASTVA I NIKAD NEĆEMO POSTIĆ NAŠE BOLJE SUTRA.
#24 kontra

na 20. siječnja 2011 11:30
Da pojasnim, ništa ne pišem što nisam utvrdio, a nisam morao biti na Kornatu, postoje snimke razgovora i vremena u kojima se koji razgovor obavio te se na osnovi tog vrši rekonstrukcija događaja. Postoje izjave svih sudionika, pa se iz njih može utvrditi tko je što i kad radio, i na temelju svega tog se donosi zaključak tko je što radio i što je trebao radit. Da se vratim na J. Klarića, njegov sin je kod mene bio student i to dobar student, znao je teoriju, trebalo mu je još malo prakse i da bude vrhunski zapovjednik. Ali ne shvaćam J. Klarića, njegovog oca koji ima dugogodišnje iskustvo na takvim i sličnim požarima da mu nije bio na ovom požaru od pomoći i savjetodavno. I ja imam sina istih godina ali ni u kom slučaju nebih ga ostavio na terenu kod ovako odgovornog i opasanog posla. Pomagao bih mu i bio bi cijelo vrijeme uz njega, savjetovao bih ga i radije bih ja nastradao nego da dozvolim da se njemu nešto dogodi. Zato ne mogu kao otac shvatiti da bih ja otišao u konobu, na miru pio pivo a da se moje dijete mući u gašenju požara, a ja mu nisam od pomoći. Dužnost svakog oca je da svoje dijete tokom njegovog života podućava i upozorav, a hoće li on to prihvatiti ili ne njegova stvar. Zato me razočaralo ovako ponašanje oca, te sve svoje frustracije prebacuje na drugog koji mu sinu omogućio da se školuje, da napreduje u struci i da postane stručnjak. Nesreća kao ova događa se rijetko ali se nažalost dogodi i nikad se velika nesreća ne dogpodi samo zbog jednog propusta nego zbog niza propusta koji se slože u jedan lanac koji uzrokuje tragediju. Tako je bilo i ovdje, nažalost s ktastrofalnim posljedicama i na njoj moramo naučiti da se više nikad ne ponovi, sve drugo nema svrhe. Kazna u ovim i sličnim slučajevima ima cilj odvračanja od novog činjenja ili nečinjenja, pa kažnjavanje onih koji su propustili radnje zbog kojih se ova nesreća dogodila, istina neće vratiti mrtve, ali ima poruku da se takvi propusti više ne dogode. Ako se kazni kriva osoba poruka će biti krivo usmjerena, da se i dalje mogu raditi propusti jer će se već nači pedro koji će visiti, pa je vjerojatnost nove nesreće veća u kojoj mogu stradati opet nevini vatrogasci. Iz ovih razloga u ovom procesu se moraju pronaći svi oni koji su propustili radnje a koje su bili dužni napraviti, koje su imale direktan ili indirektan upliv na tijek vatrogasne intervencije i na stradavanje vatrogasaca, sve ostalo je zabavljanje javnosti i podloge novinarima da lakše prodaju novine.
#25 Acivi

na 20. siječnja 2011 13:07
@cmc...Čemu vika i galama?... Velika slova na Netu se doživljavaju kao dernjava (ili nažalost nepismenost), ... a ja Vas doli nisan tako doživija!!!
#26 osijek10

na 21. siječnja 2011 12:22
Moram priznati da ima vrlo nelagodnih komentara upućenih prema pojedincima, a znamo da svaka istina boli pogotovo, ako se pokušava sakriti i prebaciti na drugoga. Ovdje nisam da sudim niti jednoga niti drugoga, ali čini mi se da pojedinci znaju puno više detalja nego se misli. Kornati će u našim krugovima vjerovatno uvijek ostati "misterij", jer do neke "prave" istine nikada nećemo doći ili jednostavno ne želimo priznati da je sve možda bilo puno jednostavnije nego mi to želimo prikazati ili se jednostavno istina ne smije otkriti. Zanima me nekoliko stvari, što se tiče ovog suđenja, gosp. Draženu Slavici:
1. htio bih reći da sam gosp. Slavicu upoznao osobno prije 12-13 god. bio s njim na nekoliko terena, te sam stekao dojam da je čovjek jako ufuran u svoj posao, arogantan i odriješit prema svima oko sebe. Osobno ga nisam cijenio kao čovjeka, ALI NAGLAŠAVAM, u ovom suđenju mu u potpunosti dajem podršku jer ovdje se ne sudi njegovom ponašanju već odgovornima za tragediju , Dražene ne daj se!
2. gosp. Klariću, ako ste imali nešto prije protiv Dražena, a čini mi se da jeste, nemožete ga sada stvarno optuživati i za kišu koja pada
3. uopće ne sumnjam u pogrešnu taktiku Dine Klarića, niti u njegovo iskustvo ili neiskustvo. Bilo tko da se našao u njegovoj situaciji u to vrijeme vjerovatno bi nastradao kao i oni. Nemojte sada govoriti kako vi nebi ovo ili ono.
4. Savjetujem da se ponovno otpočetka i polagano sa razumjevanjem, objasni odvjetniku, tužitelju i svima na koji način ljudi odlaze na požarišta, ulaze u helikoptere i sl. Kakve je veze imao Dražen Slavica sa samim ulaskom osoba u helikopter, pa čovjek nije niti znao da postoje maloljetne osobe u tom trenutku spremne za odlazak na požarište. S druge strane , znao je da se to događa u svim DVD-ima i tpo se trebalo spriječiti puno puno ranije. Isto tako, zapovjednik DVD je direktno odgovoran za odlaske maloljetnika na požarišta, te isto tako odgovoran Draženu Slavici...Jeli Zap. DVD-a nazvao Slavicu i rekao mu da upućuje maloljetnike na požarište, a ovaj mu odgovorio da nema problema?"....ma moš mislit. Slavica se pravio da to ne postoji i nije za to želio znati, a zap. DVD- a nisu mislili da se ovako strašna tragedija može desiti baš njima.
Za kraj bih samo još želio reći da se ovo pretvara u farsu, jer ovdje više nije riječ o stradavanju vatrogasaca, već počinju privatni neraščišćeni računi, a svakakve optužbe i sramote izlaze na vidjelo. Budite ljudi i sudite pravedno, sve će se to jedno vratiti, pa makar i kroz riječ HVALA, ali znat ćemo da smo ostali ljudi.
Pozdrav svima, a Draženu puna podrška što se tiče suđenja!!!
#27 9aplus

na 21. siječnja 2011 14:05
Htio bih jednu stvar pojasniti....
U vojnom helikopteru se voze vojnici, redovni ili mobilizirani,
osim ako nije ratno stanje, neposredna ratna opasnost ili
proglasena katastrofa. Sve drugo je u suprotnosti sa pozitivnim
zakonskim propisima i prihvacenim obvezama koje proizlaze iz
clanstva RH u NATO savezu.
Pametnom dosta.
#28 paklenica

na 21. siječnja 2011 14:25
E moj 9aplus i ja san mislija da je tako, ali san otkrija da naši Knaderiiiii letidu i plovidu po Zakonu antiprotivničke državei da nikoga nije briga ...pa ni našega veleuvaženoga gospodina MiNISTRA / Ne Nušićeva,, nego ozbiljno našega Hrvatskega, a može bit i Ilira da ne napišen ŠIPTARA)... joj koliko smo mi mali i nezdravi za Ovu prepametnu VLADU RH
#29 BACKDRAFT

na 21. siječnja 2011 15:26
A Vi dajte onda glas...zna se! vozit ćemo se biciklima i u furgonima!
#30 N 43 47 48 E 15 19 56

na 21. siječnja 2011 18:31
Kolega juka svrati na pice kad budes u prolazu. Slazem se sa osijek 10 da se prava istina o uzroku stradavanja možda nikad nece saznati ili tko zna za nekih 20,30 godina se otvori neka tajna ladica pa neko savijestan da istinu u javnost ali isto tako smatram da se drugi propusti moraju razotkriti. Žalosno je sta se niko do tragedije nije zapita tko nas brani od požara tokom sezone,a sve su to većinom bili maloljetnici jel osoba koja zavrsi srednju skolu gleda kako se stalno zaposliti a ne po cijele dane trčati za vatrom i to za jeftine pare. isto tako stavite se u poziciju jednog dvd-ca od 16 godin koji ima priliku ici na desant helihopterom,ko ga moze sprijeciti, u ono doba do trgedije nitko jer nitko se i nije pridrzava zakona.
Ostavi komentar
Molimo logirajte se da ostavite komentar.
Ocjena
Samo korisnici mogu ocjeniti.

Molimo da se prijavite ili registrujete da bi ostavili Vašu ocjenu.

Još uvijek nije ocjenjeno.
Uvjeti objave:

UPOZORENJE
organizatorima
OBAVEZNO !
ZADNJI OGLASI:
dbonin u 16:05:19
Motorna visokotla?na pumpa + visokotla?no vitlo ( el. namatanje ) - Motor 13K...
DVDIvanec u 11:58:44
[b]Dobrovoljno vatrogasno društvo Ivanec prodaje Magirus Deutz 192 D13 autoljest...
sasok413 u 20:31:49
Nadogradnja za vatrogasno vozilo za dvoosovinca pne-
umatski reflektor na krov...
wtomek u 21:38:36
DVD Farkaševac prodaje vatrogasno vozilo: Marka: TAM 130 T 11 Godina proizvodn...
Acivi u 10:56:49
[b]DVD Donji Kraljevec[/b] ima za prodaju [b]mehaničke ljestve, ispravno i o...