Prijava
Korisnik

Lozinka



Niste korisnik?
Klikni ovdje za registraciju.

Zaboravili ste lozinku?
Zatražite novu Ovdje.
Posljednji Članci
KUP DVD ZAPREŠIĆ
1. KUP DVD GRANEŠINA
4.KUP DVD Repušnica
8. Mem. "M. Jakuš"
4. Kup Rugvica
VRIJEME

VRIJEME SADA
U KAŠTELIMA
Index opasnosti
od šumskih požara

Biometeorološka

PRAVILA PORTALA
TAGOVI:
GVZ, HVZ, UPVH, UPV Zagreb, Perinić, Jurin, Tucaković, Magdić, DVD, JVP, JPVP Osijek, vatrogasci, vatrogasni portal, Portal vatrogasaca Hrvatske dvd, pjena , vatrogasna vozila, vatrogasna oprema, vježbe, takmičenje, natjecanje, kornat, kornati, DUZS, 112, DIP, VOS, 911, vatrogasne postrojbe, vatrogasni, link, oprema, pjenilo, nosači, cijev, nosač, KAPS, Monitor, metalni, aparati, vatrogasne kacige, vatrene, acivi, Kaštela, dvd, mladost, Kaštel Sućurac, dom, video, vatrogasne, slike, bloger, blog, činovi, časnici, oznake, webmaster, mladež, žene, žensk, Kup, 193, akcident, batina, kaštela-tours, kaštela tours, vatro, Jadran Perinić, Jadran, Slavko Tucaković, Mladen Jurin, Jurin, Vuko, Slavica, Portal, navalna vozila, Holmatro, Vatropromet, Mistar,
Dobro dosli
Neučinkovitost službe 112
Iz, nažalost, osobnog iskustva tvrdim da služba 112 ne treba postojati, jer nema funkciju, nema učinkovitost, jednostavno nam ne treba.
Sinoć u 23,15 slučajnim pogledom kroz prozor u dvorište, nakon što sam u kući ostala bez struje, shvatila sam da mi gori mala garaža.

Odmah smo suprug, sin i ja krenuli spašavati, koliko možemo. Naime, na obadvije garaže imam automatska vrata, koja se nisu više mogla podignuti bez struje, a toplina ih je smotala pa se nisu mogla ni ručno podignuti. Doslovno sam jednom rukom spašavala i gasila priručnim sredstvima, a drugom zvala 93, no u Sisku, na taj broj dobiješ famozni 112.

Sa 22 godine radnog iskustva u vatrogastvu znala sam kako dojaviti, iako u panici jasno i glasno sam rekla tko sam, što mi gori i gdje i tražila da me spoji s dečkima u postrojbi.

No tada kreće moja kalvarija, dežurni na 112 polaganim glasom mi govori: idemo još jednom gospođo, polako, kako ste rekli da se zovete, što točno gori, kojim intenzitetom, na kojoj adresi??????

Ja već tada lagano ludim, te mu ponavljam da me spoji s operativnim dežurnim, no on meni opet, pa ne ide to baš tako gospođo.

Nakon moje psovke, idiote spoji me izgoriti će mi obadva auta, kotlovnica i uhvatit će mi krov kuće, on me spaja na nekakav snimljeni glas, koji mi govori 4 puta za redom, "spojiti ćemo vas s dežurnim vatrogascem", tek nakon nekog vremena dobijem kolegu Belinića (Gormo23) koji naravno odmah šalje ekipu van i sam mi u čudu govori da ga je 112 spajao samnom duže od 2 minute.

Doista sam ogorčena na rad 112, jer ako ja, koja sam u kratkom vremenu rekla sve potrebne podatke za dojavu požara, dežurni na 112 je odugovlačio i pametovao, pa što onda rade ljudima koji u panici zovu, koliko traju te dojave.

Tvrdim da je predug put kojim sada se primaju dojave, jer su prve minute požara, nepovratno izgubljene, a one su najučinkovitije.

Na kraju, ono tužnije, iako su dečki došli brzo, nažalost, šteta mi je velika, no najvažnije...svi smo živi.

Izdvojeno iz komentara:Piria December 09 2007 18:38:16

Drage moje kolegice i kolege, ne namjeravam nikoga tužiti, jer se nadam da ću bar dio štete namiriti iz osiguranja.

Ovaj članak sam poslala Aciviju iz razloga što sam zgrožena "duboko umnim" pitanjima dežurnog 112, jer sam nakon ovog događaja noćas shvatila svu ogorčenost ljudi kojima gori, no ta ogorčenost i sve osude lošeg rada vatrogasne službe su rezultat neprofesionalnog rada službe 112.

Ljudi koji nisu dio naše struke, najčešće ne znaju kome uputiti prigovor, no ja sam ga tijekom noći uputila voditelju smjene službe 112 i tek onda dobila pravi "obrisač".

Gospodin voditelj mi govori, da on jako dobro zna tko sam ja, na kojem položaju ( da ne povjeruješ ) i da nisam njegov nivo, već da on o cijelom događaju može razgovarati samo sa sebi ravnim. E, pa stvarno za tu jednu noć dosta i previše.


Izdvojeno iz komentara:karamazov December 09 2007 20:27:05

Ne mogu a da ne komentiram, ne dotiće se baš vatrogastva, ali se tiče jedinstvenog sustava 112.

Prije točno godinu dana poginuo mi je prijatelj u prometnoj nesreći.

Mojoj djevojci i meni je pripala zadaća da njegovu djevojku obavjestim o događaju. Cura je kad je saznala pala u komu i htio sam pozvati hitnu.

Nalazili smo se u mjestu koje je u VŽ županiji, a graniči sa ZG županijom. I tako nazovem ja uredno 112 i dobijem centar u Varaždinu, koji mi veli: ne, to selo nije na našem području, zovite u ZG (btw, zvao sam s lokacije gdje je pozivni 042 direktno 112).

Nazovem 01 112, dobijem centar ZG, oni kažu: ne, to nije naše područje, zovite VŽ. I tako ja ponovno nazovem VŽ, kažem prof. vatrogasac sam, znam koja su i čija područja djelovanja, hitno je, cura je u komi, spojite me sa hitnom u XY mjestu, kaže on ponovno da nemože, neka zovem ZG.

Tada sam totalno popi*dio, strpao curu na zadnju klupu u auto i odvezao na hitnu u VŽ!
Piria na 09.12.2007 17:31:47
Komentari
#41 paklenica

na 11. Prosinac 2007 13:59
Mene samo zanima…hoće li, ako dođe do suda, operater pobiti ono što je rekao i napisao u dnevnik,... kao ono ne znam jesam li dobro shvatio, čuo i slično… jer nažalost to sam pročitao (Kornat) kod od onih za koje sam duboko smatrao da znaju svoj posao!?!
#42 sarkodana

na 11. Prosinac 2007 14:06
G-đo Renata Pernar doista imate pravo svatko brani svoj kruh profesionalno i bez kompromisa.ShockShock:
#43 Acivi

na 11. Prosinac 2007 14:10
Mislim @sarkodana da niste znali da to nije ovdje običaj nekoga oslovljavati po imenu, znamo mi vrlo dobro o kome se i kad radi, isto kao da sam ja sad napisao Nebojša Šverko, takva prepucavanja uz smanjenje adrenalina ostavite za neku drugu raspravu... koja htjeli ne htjeli mora uslijediti!!!
#44 Piria

na 11. Prosinac 2007 14:20
Hvala Acivi, ti si jedan veliki čovjek. No, iako nije praksa na ovom portalu da se oslovljavamo imenom i prezimenom, ja nemam ništa protiv u ovom slučaju što me je gospodin iz DUZS-a prozvao imenom i prezimenom, jer ja to i ne krijem. Na kraju ovog svega moram reći i ponoviti da sam sada sama sebi jako važna, kada vidim da su iz drugih centara 112 tražili da čuju snimku i o njoj raspravljali. Gospodo, ne mogu vjerovati da imate toliko slobodnog vremena za vrijeme smjene, pa preslušavate događaje. Hvala gospodinu, što je tek od treći puta shvatio da bi bilo lijepo i kulturno da se nepoznatoj osobi, k tome ženi, obrati sa Vi, jer smatram da to što su mu u službi 112 u Sisku rekli moje ime, ne znači da se poznajemo. Pozdrav svima, a velika pusa Aciviju.
#45 wungry

na 11. Prosinac 2007 14:27
Nije po meni problem u pozivnom centru 112, nego u nesposobnosti operatera.
#46 gost

na 11. Prosinac 2007 14:34
Acivi svaka čast. Ovo je portal s pravilima koja posjetitelji moraju poštovati. Nadam se da gosp.@sarkodana može potvrditi da služba 112 u svakoj situaciji slijepo slijedi i požtuje naputke i pravila te po njima postupa.
#47 Ris

na 11. Prosinac 2007 18:17
Imam pitanje za gosp. Sarkodanu, pa molim Vas ili nekog drugog iz službe DUZS da iznađe malo vremena i na ovu stranicu stavi kratak i jasan odgovor.
Dakle,
- poznato je da vatrogasci kada nisu na intervencijama imaju cijeli niz aktivnosti u postrojbama - najviše uvježbavanje određenih taktičkih zadataka ( simulacija intervencije ) i tako podižu ili održavaju svoju spremnost i učinkovitost,
- što rade djelatnici službe DUZS između dojava o događajima?
#48 wungry

na 11. Prosinac 2007 19:46
Imam pitanje za gosp. Sarkodanu, pa molim Vas ili nekog drugog iz službe DUZS da iznađe malo vremena i na ovu stranicu stavi kratak i jasan odgovor.
Dakle,
- poznato je da vatrogasci kada nisu na intervencijama imaju cijeli niz aktivnosti u postrojbama - najviše uvježbavanje određenih taktičkih zadataka ( simulacija intervencije ) i tako podižu ili održavaju svoju spremnost i učinkovitost,
- što rade djelatnici službe DUZS između dojava o događajima?

Haha pasijans
#49 NICK

na 11. Prosinac 2007 22:28
sarkodana December 11 2007 09:18:44
draga piria
nebih želio ponovno polemizirati, ali bih želio upozoriti na tvoje prvobitne komentare koji nisu nimalo dobro došli. pozivom na bilo koji žurni broj pitanja su slična ili identična, zašto netko to pita znaš i sama, kao što si saznala i to da je snimljen tvoj uvredljivi ton prema operateru na 112. ako si već htjela privatno obavjestiti o požaru tada si trebala svoje kolege sa posla nazvati direktno a ne preko broja 112

Pa poštovani gospodine sarkodana.
IZMISLILI ste 112 koji bi trebao objediniti sve službe za hitne intervencije no to s dosadašnjim propšisima i radom nečete uspjeti.Jer kad operater shodno zakonu provjeri tko zove od kud zove što gori itd.( što je razumljivo da se zna koja i kakva vrst intervencije je potrebna.Taj isti prebacuje liniju u Najbližu javnu postrojbu i tada ponovno pozivatelje mora jedno te isto ponavljati jer i dežurni u JVP mora saznati šta , gdje i u kojem obimu gori da bi znao koju tehniku i koliko ljudi če slati na intervenciju.
Vaš duzs bi imao vjerodostojnost kad bi Vaš operater nakon što je dobio sve relevantne podatke o mjestu obimu i vrsti požara, trebao u JVP osobno ( a ne da prespaja ) prema struci reči dežurnom. kratko i jasno: Sdresa ta i ta. gori to i to, šalji navalno. prateče i ino vozilo te toliko ljudi. Nakon toga nazvati djelatnike plinare i elektre a po poptrebi Hitnu medicinsku službu pa i policiju.
O svemu ostalom potrebnom radio vezom voditelja akcije može obavijestiti tokom vožnje do požarišta.
No to u DUZS nije slučaj jer namate ljude od struke.
U mojoj županiji kad nazovete 93 javi Vam se dežurnu i isto to sve provjerava ali u toku provjere ekipa je već spremna i ne gubi se vrijeme kao kod Vas.
Iz osobnog iskustva znam da naši vatrogasci izlaze odmah a sve detalje dežurni im prenosi u toku vožnje.
Činjenica je da 80 % požara dojavljuju Vatrogasci te je zbog poznavanja sa djelatnicima JVP takav poziv prihvačen bez dodatnih provjera, pa je samim tim izlazak na intervenciju skopro pa trenutačan. Dajte vi izračunajte vrijem izlaska po pozivi koji ide preko DUZS-a ??

Što se tiče privatnog zvanja Kolegice PIRIE sreča što je bila toliko sabrana da je nazvala u JVP direktno i time si barem umanjila štetu.
Njezin postupak i kolege iz JVP samo potvrđuje moje tvrdnje da se direktnim pozivom u JVP brže intervenira.
#50 NICK

na 11. Prosinac 2007 22:33
Brq December 11 2007 12:50:13
Bez obzira dali mi kao vatrogasci znamo brojeve svojih kolega vatrogasaca, ne smijemo ih koristiti za dojavu intervencije jer su takve intervencije zakonski vrlo upitne. Postoje točno propisani načini na koji se i kome intervencija može prijaviti. Zapovjedniku područja, dežurnom u vatrogasnom domu, centru 112 ili policiji, a nikako kolegi vatrogascu na privatni telefon jer na taj način ako ništa drugo stavljaš njega u nezavidan položaj

Dragi kolega ovaj puta jako griješiš.
Direktnim pozivom u postrojbu svog prijatelja ne dovodimo u nezgodan položaj jer se svi predobro poznajemo i nema straha da bi bi bilo koji vatrogasac zvao i dao lažnu dojavu.
Takvim " privatnim " dojavama uvelike olakšavate posao dežurnom operative glede izbora tehnike kao i samog usmjeravanja na mjesto požara čime, se dobiva na maximalnom skračivanju vremena dolaska na mjesto požara.
Ostavi komentar
Molimo logirajte se da ostavite komentar.
Ocjena
Samo korisnici mogu ocjeniti.

Molimo da se prijavite ili registrujete da bi ostavili Vašu ocjenu.

Odlično! Odlično! 50% [3 Ocjena]
Vrlo dobro Vrlo dobro 0% [Nije ocjenjeno]
Dobro Dobro 0% [Nije ocjenjeno]
Prosječno Prosječno 17% [1 Ocjeni]
Loše Loše 33% [2 Ocjena]
Uvjeti objave:

UPOZORENJE
organizatorima
NATJECANJA
2022.
PRIJAVE

20. Memorijal "Kruno Modrić"
DVD Leskovec


KUP-ovi 22.g.
DVD RIBNICA


10. KUP
DVD PETROVINA


16. KUP
DVD Bijela Gorica


REZULTATI

23. Memorijal
Stjepan Gjuro Deželić
REZULTATI


9. natjeCanje
Operat. vatrog.
POD. SESVETE

REZULTATI

Zadnji komentari:
Mariner22 u 12:31:18
Bravo Senjani
Kid u 11:16:00
Ne mogu, a da se ne javim i ponovim šta sam već spominjao. Pa normalno da Slavi...
dvdd u 15:43:14
Konačno jedna doba vijest.
Mariner22 u 17:44:01
Čestitke učesnicima na rezultatima, i čestitke organizatoru!!!!
sbreza10 u 00:53:29
ČESTITAM! Konačno struka na zapovijednom mjestu! To me podsjeća na osamdesete go...
umorno_oko u 17:02:55
Bravo cure! I momci, naravno!
Kid u 15:02:07
čestitke i pozdrav svim vatrogascima povodom našeg blagdana svetog Florijana (Cv...
dvdd u 18:57:44
HVALA!
dvdd u 18:39:13
svaka čast
iskreni u 06:05:56
Sretan Božić!
ZADNJI OGLASI:
dbonin u 13:49:39
Prodajemo VISOKOTLAČNI MODUL. Sljedeči-
h karakteristika: -
-rezervar za vodu (pla...
DVDLUCELNICA u 12:07:36
Pozdrav, DVD LUČELNICA u potražnji je za kombi vatrogasni vozilom, molim po...
Dani-jel u 21:44:29
Pozdrav svima. Iz kamiona prodajem cisternu, pumpu, vodeni top, svetla sa te...
DVDIvanec u 19:25:39
DVD Ivanec prodaje šumsko vatrogasno vozilo: Tam 150 T11 16.800 km Godina p...
Acivi u 17:42:50
[b]Visokotlačni Modul[/b] za Vatrogasne potrebe Motor Briggs & Stratton 9ks...