Prijava
Korisnik

Lozinka



Niste korisnik?
Klikni ovdje za registraciju.

Zaboravili ste lozinku?
Zatražite novu Ovdje.
Posljednji Članci
17. Mem. Ban Jelačić
Mem. "Molnar-Dolenči...
3. LJETNI KUP RUGVICA
36. KUP Posavine Des...
13. Mem. Banova Jaruga
VRIJEME

VRIJEME SADA
U KAŠTELIMA
Index opasnosti
od šumskih požara

Biometeorološka

PRAVILA PORTALA
TAGOVI:
GVZ, HVZ, UPVH, UPV Zagreb, Perinić, Jurin, Tucaković, Magdić, DVD, JVP, JPVP Osijek, vatrogasci, vatrogasni portal, Portal vatrogasaca Hrvatske dvd, pjena , vatrogasna vozila, vatrogasna oprema, vježbe, takmičenje, natjecanje, kornat, kornati, DUZS, 112, DIP, VOS, 911, vatrogasne postrojbe, vatrogasni, link, oprema, pjenilo, nosači, cijev, nosač, KAPS, Monitor, metalni, aparati, vatrogasne kacige, vatrene, acivi, Kaštela, dvd, mladost, Kaštel Sućurac, dom, video, vatrogasne, slike, bloger, blog, činovi, časnici, oznake, webmaster, mladež, žene, žensk, Kup, 193, akcident, batina, kaštela-tours, kaštela tours, vatro, Jadran Perinić, Jadran, Slavko Tucaković, Mladen Jurin, Jurin, Vuko, Slavica, Portal, navalna vozila, Holmatro, Vatropromet, Mistar,
Dobro dosli
KRAPINA: Požar napuštene kuće
OBJEKTI I OSTALO
Požar kuće u Krapini

Dana 03.01.2011. godine u 23h i 50min dobivamo dojavu o požaru napuštene kuće u Doliću bb, (grad Krapina).



Dolaskom na mjesto događaja zatekli smo požar kuće u razbuktaloj fazi. Pošto je kuća bila pod naponom, orijentiramo se na pasivno gašenje požara, tj. mlazove postavljamo tako da se požar ne proširi na susjedne objekte.

Nakon što su radnici «Elektre» isključili napon, pristupamo gašenju požara i vrlo brzo ga stavljamo pod kontrolu; gorjelo je krovište i međukatna konstrukcija koja je s donje strane imala trstiku žbukanu vapnenim mortom, te se počela urušavati, te na taj način otežavala gašenje.

Nakon gašenja požara pristupamo raščišćavanju garišta. Na intervenciji su korištena 3 "C" mlaza i jedan visokotlačni mlaz, utrošeno je ~ 20m3 vode.

Na intervenciju se odazvao i DVD Krapina sa 11 vatrogasaca sa NV, AC i 2 kombi vozila.
Više pogledajte na stranicama JVP Krapina
Acivi na 04.01.2011 09:50:18
Komentari
#11 sbreza10

na 07. Siječanj 2011 21:11
Moram se ipak još uključiti! Imam kompletnu evidenciju o uzbunjivanju postrojbi bilo dobrovoljnih ili profesionalnih. Pa tako koliko je meni poznato uzbunjuju ih: VOC, DU-SZ, načelnici općina ili gradonačelnici gradova, policija i građani! Koliko puta neka postrojba izađe na intervenciju po uzbunjivanju ostalih faktora, zatim se sami jave u VOC da su izašli na intervenciju ili u najgorem slučaju se jave kad su gotovi sa intervencijom ili ne mogu pogasiti pa tek onda traže pomoć! Tako padaju u vodu majmuni sa Amazone!! Da je to točno dođite da vam prezentiram!!!!Cool
#12 sbreza10

na 07. Siječanj 2011 21:12
5- član- 20 sekundi
#13 Firewall

na 07. Siječanj 2011 21:41
Ma vjerujem ti ja. Bilo je svašta. I nas je nekoliko puta dignuo DUZS i znaš kak je to završilo. Postepeno će sve doći na svoje mjesto. Još i danas ima slučajeva da našu postrojbu digne Policija. Pitam te kako reagirati na njihov poziv? Reći im da mi nemamo ništa s dojavom i da zovu VOC te prekinuti vezu. Tada će oni zvati Vas a onda ćete vi opet zvati nas. Za ove sekunde nitko ne pita. Očito u ovom trokutu netko ne radi dobro svoj posao: ili JVP ili VOC ili Policija. Mi smo nekoliko puta njima objasnili način dojave, ali neide. Kako to riješiti? Tko je kriv ako postrojbe uzbunjuju osobe koje nisu kompetentne za to? Drugo, što je 20 sekundi u uzbunjivanju jednog DVD-a? Kad znamo da njihov izlazak varira od nekoliko minuta pa do 10, 15 minuta ili se uopće ne odazovu. Ne treba se hvatati za te sekunde, jer više sekundi izgubimo na pronalaženju mjesta intervencije, zbog neprohodnosti kolnika (snijeg, blatna cesta itd, itd), velike udaljenosti do mjesta intervencije itd.
#14 firefly

na 07. Siječanj 2011 22:09
obojica ste po meni u pravu, ali po bilo kojoj dojavi, s bilo koje strane, mislim da se nema što razmišljati, nego skupiti ekipu i krenuti..znam da VOC provjerava dojavitelje, ali u DVD-u nema vremena, a često ni mogućnosti za to..pa normalno je da će mještanin zvati prvo svoj DVD, a mi bi kao onda trebali zamoliti VOC smijemo li izaći na intervenciju!?...@firewall, ljubomoran sam na vaš sistem dojave, ali dajem za pravo i @sbrezi...kod onog tko zdušno radi ovaj posao nema puno mudrovanja, već šibaj....slažem se, vijest je malo štura, ali neka je sve u redu obavljeno, pa nema veze...dobri ste vi, obadva....samo neka mi ne ukidaju VOC-ove, tj.93 ili 193...a oni radišni drugovi uz čovjeka nezgodnog prezimena, mogu nam samo proslijediti dojavu i mi ćemo se snaći kao i do sada....bez njih
#15 Zmaj zagorski

na 08. Siječanj 2011 19:29
Gospodine firefly slažem se s tobom u većini, međutim, ne slažem se da dvd-i izlaze samostalno na intervencije bez znanja VOC-a. Ima više razloga za to: VOC je na neki način zadužen za svoje područje djelovanja pa je u redu da dečki znaju šta se događa na tom terenu, drugo ukoliko je nastali događaj prevelik za dotični dvd, tek tada zatražit će pomoć od VOC-a. Tad će VOC, koji do sada nije imao pojma što se događa, mora uzbuniti susjedni dvd. Da se je prvo nazvao VOC, odmah bi bila uzbunjena dva ili tri dvd-a i nema trošenja vremena. Kako ti vatrogasci koji samostalno izlaze na intervenciju, mogu tražiti iskapčanje struje, plina, pozvat Hitnu pomoć? Opet će zvati VOC, a ovaj će opet... koliko će vremena trebati da dođe ekipa za iskapčanje struje da bi vatrogasci mogli nesmetano gasiti požar, Hitnoj pomoći da dođe po ozlijeđene?
#16 Zmaj zagorski

na 08. Siječanj 2011 19:32
Mislim da je potrebno građane ili mještane educirat da u slučaju potrebe nazovu broj 93 ili 112, a ne brojeve dvd-a. Siguran sam da kod mene 99,9 posto građana nezna broj našeg dvd-a, i mislim da i ne trebaju znati.
#17 huc

na 08. Siječanj 2011 19:58
slazem sa sa Zmajem zagorskim, bolje bi bilo da nazovu 93 ili 112, no opet se zna dogoditi da ako netko ima susjeda koji mu je vatrogasac(to je bilo par slucajeva sa starijim osobama, no dobro, to su bili vecinom pozari raslinja), da su radje nazvale njega, jer vjerojatno mozda ni ne znaju za 93(a kamoli 112).

nego imam jedno pitanje, koje bi mozda mogli znati oni iz KZŽ(a ne znam gdje da drugdje pitam), u slucaju da se zove sa mobilnog telefona Hitna(94), na koga se poziv preusmjerava? jer smo sad poslije izlaska u cetvrtak naisli na auto koji je bio u grabi, vozac i suvozacica pijani, pa je frend nazvao hitnu na 94, i rekao da bi trebali hitnu iz Donje Stubice, a operater mu je dao broj fiksnog koji da nazove. malo mi je glup taj nacin, ne kuzim, kaj ne mogu oni preusmjeriti onda poziv, ili ga barem preuzeti...
#18 firefly

na 08. Siječanj 2011 20:00
oprosti @zmaj zagorski, krivnja je na meni što nisam do kraja pojasnio izlazak na intervenciju...po dojavi na broj DVD-a, izlazimo na intervenciju, ali odmah obvezno izvješćujemo VOC koji obično, ukoliko oni nemaju neku sličnu dojavu, prvo traži da vidimo o čemu se radi pa se dodatne snage upućuju po našoj procjeni...ukoliko je mjesto intervencije bliže prof. postrojbi, onda oni izlaze prvi, a mi tek ako im je potrebna pomoć...na većinu tehničkih intervencija prvenstveno izlaze oni iako nije sporno da i mi krenemo prvi, bar radi informacija...svakako je dobro i nužno da profesionalci izlaze odmah na požare objekata jer su spremniji i stručno i bolje opremljeni, mada i tu jedan kvalitetan DVD može dosta učiniti...i ja sam također protiv srljanja samo da bi se istakli, ali sam za što brži dolazak na intervenciju...draže je i meni da nas zove VOC, nego građanin, premda dojava građanina govori koliko žitelji u tvojoj okolini vode računa o vatrogastvu i koliko ga cijene...želio sam ti samo malo pojasniti proceduru oko izvješćivanja i upućivanja snaga kod nas...lijepi pozdrav
#19 Zmaj zagorski

na 09. Siječanj 2011 07:13
U redu firefly. Kod mene ima situacija isto tako da moraš izaći na intervenciju po pozivu drugih osoba (građana, Policije) mada u vrlo malom broju, i mi također prije izlaska obavijestimo VOC, a kasnije razmijenimo podatke. Isto tako, VOC prema vrsti intervencije može uzbuniti samo dvd da izađe na teren. Nije potrebno da na svaku intervenciju izađu djelatnici JVP. I to je u redu. Odgovor hucu: Hitna pomoć je integrirana u sustav 112 već skoro dvije godine, i u tom slučaju je najbolje nazvati broj 112 s fiksnog broja ili 049 112 sa mobitela, a dalje je njihov problem. Upravo iz tog razloga se želi i broj 93 integrirati u 112, kako bi građani pamtili samo jedan broj i to 112, a ne 93, 193, 194, 192, 1987, 11888 i tako dalje. Ja sam imao slučaj da je automobil ispred mene u velikoj brzini udario u zid zgrade, dok sam zaustavio svoje vozilo, potrčao do slupanog vozila, vidim da trebam obavijestiti Hitnu pomoć, vatrogasce i Policiju, a istovremeno treba pomoći onesviještenom vozaču. Iako znam sve brojeve hitnih službi, ipak je to puno vremena da zoveš sve te službe i objašnjavaš im što se dogodilo. Jednostavno sam zvao 049112 i rekao što se dogodilo, gdje i da trebam Hitnu pomoć, vatrogasce i Policiju. U sekundi me spojio sa Hitnom pomoći, a nakon završenog razgovora sa njima već me čekao operater u VOC-u. Nakon razgovora s njim, operater iz 112 izjavljuje da će Policiju dignuti on. Usprkos svim tim naklapanjima o službi 112, ja sam bio vrlo zadovoljan s načinom uzbunjivanja. Toliko.
#20 huc

na 09. Siječanj 2011 11:33
@zmaj zagorski
hvala na odgovoru i ok je ako te ovaj iz 112 prespoji na hitnu, ali da ti da broj i kaze da ju sam nazoves? pa ti pamti jos broj, pa onda tek zovi hitnu, tu se vec gubi sigurno pola minute. to mi je malo glupo, ne znam zasto nas nije on sam prespojio. jos mi i frend kaze da je operater zvucao kao da se trenutno probudio(mozda mu je samo tak zvucao)

slazem se da je dobro da ako nazoves 112, da te on moze prespojiti, pogotovo u slucaju vecih nesreca, no mislim da je bolje da i ostanu brojevi hitnih sluzbi posebno, jer ako trebas vatrogasce, a znas za (1)93, bolje da njih odmah i dobis, a tko ne zna, neka nazove prvo 112. ovo je vec ionako dosta prozvakana tema, pa pustimo sad to.

kako i sam kazes, ti si bio zadovoljan sa 112, ja nemam neko iskustvo s njima(nasreću), ali ovo sto je bilo, s tim nisam zadovoljan.

pozdrav, i hvala jos jedanput na odgovoru.
Ostavi komentar
Molimo logirajte se da ostavite komentar.
Ocjena
Samo korisnici mogu ocjeniti.

Molimo da se prijavite ili registrujete da bi ostavili Vašu ocjenu.

Još uvijek nije ocjenjeno.
Uvjeti objave:

UPOZORENJE
organizatorima
NATJECANJA
2019.

Rujan

13. Memorijal
"Stanić-Lilovac-Perinović"

DVD B. Jaruga


3. Ljetni KUP
DVD Rugvica


1. KUP i
Vatrogasne Igre
za djecu

DVD Čička Poljana


11. Memorijal
"Marko Piljek"

DVD Pavlovec


8. KUP
TREBOVCA

DVD Trebovec


Memorijal
"Molnar - Dolenčić"

DVD Voloder


Listopad


17. Memorijal
"Ban Josip Jelačić"

VZG Zaprešić



Zadnji komentari:
dvdd u 15:43:14
Konačno jedna doba vijest.
Mariner22 u 17:44:01
Čestitke učesnicima na rezultatima, i čestitke organizatoru!!!!
sbreza10 u 00:53:29
ČESTITAM! Konačno struka na zapovijednom mjestu! To me podsjeća na osamdesete go...
umorno_oko u 17:02:55
Bravo cure! I momci, naravno!
Kid u 15:02:07
čestitke i pozdrav svim vatrogascima povodom našeg blagdana svetog Florijana (Cv...
dvdd u 18:57:44
HVALA!
dvdd u 18:39:13
svaka čast
iskreni u 06:05:56
Sretan Božić!
maska112 u 15:53:00
Jel je došao rikverc , ili več odlazi ?
Mariner22 u 23:54:54
SRITNO VAM KOLEGE SA NOVIM VOZILOM
ZADNJI OGLASI:
070220715 u 18:34:25
Prodaje se [b]vatrogasno vozilo TAM 122 T 8[/b] VATROGA-
SNO VOZILO TAM 122 T 8...
Acivi u 12:34:57
DVD Veliko Trgovišće Prodaje [b]vatrogasno vozilo Renault Master dci120 – izved...
dvdzdenci u 12:44:07
DVD Zdenci Brdovečki prodaje navalno vozilo Steyr 690 sa duplom kabinom.Godina p...
sp_ig_dvd u 08:48:32
DVD Kupjak prodaje sljedeća vozila i opremu: -kombi IMV 1600 (REZERVIRANO) --
pr...
Blasko u 15:53:12
Prodaje se MB 814 F 98.god sa 24 tkm.. Voda 600 litara, pumpa Johnstadt 8/8. Voz...