Prijava
Korisnik

Lozinka



Niste korisnik?
Klikni ovdje za registraciju.

Zaboravili ste lozinku?
Zatražite novu Ovdje.
Posljednji Članci
7. KUP SV. JOSIPA Ra...
Oprema za natjecanja
7.Vat.vikend u Zelini
5.KUP M.Gašparuša MIČE
In mem. LOVRE BATINA
VRIJEME

VRIJEME SADA
U KAŠTELIMA
Index opasnosti
od šumskih požara

Biometeorološka

PRAVILA PORTALA
TAGOVI:
GVZ, HVZ, UPVH, UPV Zagreb, Perinić, Jurin, Tucaković, Magdić, DVD, JVP, JPVP Osijek, vatrogasci, vatrogasni portal, Portal vatrogasaca Hrvatske dvd, pjena , vatrogasna vozila, vatrogasna oprema, vježbe, takmičenje, natjecanje, kornat, kornati, DUZS, 112, DIP, VOS, 911, vatrogasne postrojbe, vatrogasni, link, oprema, pjenilo, nosači, cijev, nosač, KAPS, Monitor, metalni, aparati, vatrogasne kacige, vatrene, acivi, Kaštela, dvd, mladost, Kaštel Sućurac, dom, video, vatrogasne, slike, bloger, blog, činovi, časnici, oznake, webmaster, mladež, žene, žensk, Kup, 193, akcident, batina, kaštela-tours, kaštela tours, vatro, Jadran Perinić, Jadran, Slavko Tucaković, Mladen Jurin, Jurin, Vuko, Slavica, Portal, navalna vozila, Holmatro, Vatropromet, Mistar,
Dobro dosli

klikni na sliku:
METKOVIĆ: Treška prometna nezgoda


17.03.08 godine u 18:36 sati operativno dežurstvo JVP Metković zaprimilo je dojavu o prometnoj nezgodi na magistralnoj cesti M-17 (Opuzen-Metković_BiH).

Po izlasku na lice mjesta zatečena je teška prometna nezgoda u kojoj je bilo troje osoba uklještenih u dva vozila.Naime u sudaru su sudjelovala dva vozila i jedan traktor.

Zahvalljujući brzoj i učinkovitoj intervenciji dvije osobe su sa teškim ozljedama uspješno oslobođene iz vozila renault kangoo, dok je jedna osoba iz vozila alfa romeo nažalost smrtno stradala, te je također izvađena iz vozila uz pomoć hidrauličnog alata.

Nakon vađenja unesrećenih osoba saniran je kolnik, te uklonjena vozila sa istoga. Intervencija je završena u 22:00 sati.

Inače ovo je 6 intervencija u prometnim nezgodama u ovoj godini na području koje pokriva JVP Metković, a ukupno 70-a.
jug93 na 18.03.2008 17:08:53
Komentari
#1 antonio-kasina

na 18. Oľujak 2008 18:36
nema komentara... sta se to desava s ljudima...Sad
#2 BudoM

na 18. Oľujak 2008 20:53
U svakom slučaju žalosti činjenica da ljudi ginu na cestama.
No, kao nepristranom u ovom slučaju neka mi bude dozvoljeno komentirati tehničku intervenciju.
Žalosti me neprofesionalnost koja je vidljiva na fotografiji, naime sve je puno civila. Neki pomažu, a mnogi gledaju. Uočljiv je civil koji golim rukama razmiče ili drži vrata automobila, dok vatrogasac u radnoj uniformi ima rukavice, ali stoji i ...
Zašto vatrogasci nemaju intervencijske odore? Pa zar male opasnosti vrebaju na ovakvim intervencijama?
Znam da su civili na slici vjerojatno prijatelji koji srcem pomažu,
ali ovakve intervencije zahtijevaju školovane ljude, koji imaju opremu i tehniku, te su kadri provesti jednu kontroliranu intervenciju spašavanja.
Sve je dobro dok se u ovakvim intervencijama nikome ništa ne desi, a da se desi TKO BI BIO KRIV?
#3 jug93

na 19. Oľujak 2008 14:50
samo jedna digresija, slažem se da je BudoM mogao steći takav dojam, ali činjenica je da slika pokazuje samo jedantrenutak u intervenciji i iz toga izvlačiti takve zaključke ipak nije u redu. Naime koelge koji su na slici zatekli su se slučajno na mjestu nesreće dolazili su sa osiguranja jednog skupa, te zbog toga nisu imali intervencijsku opremu, ali suludo bi bilo da su prošli bez pomaganja, s tim da je vatrogasac koji "promatra" pripravnik, te stoga i ne sudjeluje najaktivnjije u intervenciji, vozilo i posada koji su nakon 10 tak minuta pristigli iz postrojbe naravno da su bili potpuno opremljeni, a što se tiče civila nažalost istina je, međutim to bi trebao biti posao policije koja ga u ovom, a i u većini drugih slučajeva ne odrađiva baš najbolje, a mi vatrogasci ne možemo se u takvim trenutcima svađati sa rodbinom ili prijateljima....ma eto samo sam htio malo pojasniti situaciju.......Wink
#4 flash aa

na 19. Oľujak 2008 17:15
I na osiguranje je potrebno ići u OZO! Kaciga DA, a zaštitno odijelo NE!
Ne vidim smisao!
Bez uvrede Wink!
#5 BudoM

na 19. Oľujak 2008 18:23
Pravilo tehničke intervencije nalaže osobnu zaštitnu opremu.
Prilikom sudara ili prevrtanja dolazi do razlivanja raznih tekućina ulje, benzin ili nafta, antifriz,elektrolit iz akumulatora, ... Navedene tekućine su agresivne ili zapaljive, te u kontaktu sa vrućom mašinom, slučajnom iskrom ili samo međusobnim miješanjem navedenih može doći do zapaljenja.
Tada ti treba zaštitno odijelo kako bi te zaštitilo u tvojem nastojanju da ugasiš požar i izbaviš ljude koji su ukliješteni u vozilu i ne mogu si sami pomoći. Jer TI si jedini na koga mogu računati.
#6 BudoM

na 19. Oľujak 2008 18:32
Jug 93, razumijem što si rekao. I sam bih priskočio u pomoć i gol da treba. Shvaćam da fotografija daje jedan trenutak,. no istovremeno bih volio zajedno sa vama komentirajući zajedničke životne situacije, koje za vatrogasce znaju biti izuzetno teške i odgovorne, doći do zaključaka koji bi pridonijeli boljitku struke.
Živjeli mi vatrogasci, ma gdje bili!
#7 cmc

na 19. Oľujak 2008 21:47
Slažem se s tobom flash,ovo ispada da se zaštitno odijelo u nekim postrojbama nosi kako kome šune.Mislim da je intervencija ne profesionalno odrađena,zbog toga što su se civili umiješali u sami tok intervencije,neda bože da je njima trebalo pomagat kad su vidjeli prizor nesreće.Ako policija nije došla na vrijeme voditelj vat.smjene ili vatrogasac s posebnim ovlastima ima više ovlaštenja nego policajac to znači da je on trebao odradit taj posao uklanjanja civila.Wink
#8 Brko

na 20. Oľujak 2008 07:12
BudoM jug93 flash cmc
Lijepa konstruktivna i edukativna rasprava, a to je smisao i zadača ovog portala.
#9 hallo93

na 20. Oľujak 2008 08:08
Naravno da se podrazumjeva OZO pri svakoj intervenciji ali ponekad se vatrogasci nađu u situaciji da interveniraju a da nisu adekvatno opremljeni. Naravno onaj istinski, "pravi" vatrogasac ce pomoc svakome u nevolji a narocito ako je rijec o spasavanju zivota.
Ja osobno uvijek u svom autu imam OZO te kako dosta putujem imao sam nekoliko situacija kad sam imao priliku pomoc unesrecenima u prometnim nesrecama. Bit cu iskren ja tu OZO nisam ni promislio obuc a kamoli da sam obukao jer jednostavno onaj ljudski nagon humanosti je u takvim trenutcima prejak da bi mislio na svoju sigurnost. Naravno tako se ponasam kao pojedinac kad nisam odgovoran za kolege vatrogasce na intervenciji. Na intervenciji je vec druga stvar tu je prije svega bitna sigurnost kolega a tek onda ostalih jer tko ce spasit unesrecenog ako spasioc strada.

Dosta clanova ovog portala se prilikom intervencija poziva na pravila struke sto je u redu ali pitam vas ja: Kako bi izgledala intervencija kad bi se svi pridrzavali pravila struke?

Svaka intervencija je drugacija i uvijek zahtjeva neke improvizacije koje nisu u skladu s pravilima struke ali su nuzne i upravo tu se vidi svestranost vatrogasaca...

Sto se tice civila koji sa strane promatraju ili se pak ukljucuju u intervenciju jer najcesce slucajni prolaznici uvijek priskoce upomoc prije dolaska spasioca smatram da zapovjednik intervencije ponekad nema vremena glumit policajca te uklanjat ljude koji su voljni pomoc a narocito ako intervenira manja JVP s 3-4 vatrogasca ili pak DVD s isto toliko vatrogasaca vec je zapovjedniku prioritet spasavanje unesrecenog i sigurnost vatrogasaca. Ukoliko ti civili uz svoju sigurnost ugrozavaju i sigurnost vatrogasaca tada ce zapovjednik sigurno udaljit takve civile.
Naravno tu se javlja i "fenomen male sredine". Nije bas zahvalan posao biti zapovjednik u maloj sredini gdje svak svakoga poznaje te prilikom intervencije glumit nekog serifa te svoje prakticki prijatelje koji su spremni pomoc tebi osobno pa i cijelom drustvu tjerat s mjesta intervencije. Lako je tako se ponasat u velikim gradovima gdje postrojbe ne ovise o obicnim ljudima njihovim donacijama i pomoci. Siguran sam da JVP grada Zagreba, Splita, Rijeke..itd ne ide nekog lokalnog prizvodaca sljunka molit malo za izgradnju doma vec plati ali neko manje drustvo o takvom covjeku ovisi. E pa sad se ne intervenciji zamjeri takvom covjeku i onda neces imat s cime intervenirat.

Sto se tice gore navedene intervencije zamislite kakva bi bila percepcija javnosti da ti decki s vatrogasnim vozilom nisu intervenirali vec da su postivali pravila struke.

I jos za kraj ovog komentara pitanje za one koji sve rade po pravilima struke te bez kompletne OZO ne rade nista.

Sto mislite kako su izgledale intervencije prije 20-30 godina kad OZO nije bila ni priblizno danasnjoj kvaliteti? Tada su vatrogasci u obicnoj radnoj odori ulazili gasit strukturalne pozare a vjerujte temperature nisu bile nista drugacije nego danas.

Nedavno je bila na televiziji snimka gasenja Jugoplastike u Splitu 80-ih godina proslog stoljeca pa ako budete imali priliku pogledajte je ili pitajte starije kolege iz Splita i Kastela kako je to izgledalo.

Eto nadam se da nitko nece ostat povrijeden ovim izlaganjem. Osobno pozdravljam ovake rasprave a ne ona glupa prepucavanja kontinetalaca i dalmatinaca ili profesionalaca i dobrovoljaca.
#10 jug93

na 20. Oľujak 2008 09:38
Ljepo rečeno bodul, jednostavno život je takav nij i ne može sve biti po p.s-u, šta bi se desilo i kako bi reagirala javnost da je vozilo sa neopremljenim vatrogascima jednostavno prošlo i da nisu pomogli??? to je za moj pojam nezamislivo.
cmc , ne znam ali po onome što kažeš i na način kako govoriš čini mi se(ili takav dojam stječem) da nikad nisi bio u takvoj situaciji. Brat,sin ili neki prijatelj unesrećenog neće se tek tako skloniti kad mu ti to samo kažeš nego ga fizički moraš odvući sa lica mjesta, e sad ovlasti su jedna stvar a život nešto sasvim drugo, ako imaš tri vatrogasca na alatu dvojica bi trebala sklanjati civile, prioritet je spašavanje života, a dakako da se civili moraju ukloniti sa mjesta događaja no to u ovom slučaju zaista nije bio prioritet, naime ako dobro pogledate sliku vidjet ćete jednog civila koji je u čučnju i on drži glavu unesrećenoga, kraj njega se vidi lječnik,vatrogasac, te još jedan ciliv koji prilazi pomoći držati glavu unesrećenom, te s druge strane tri vatrogasca i dva policajca,,,stoga to i nije baš tako kako se stječe dojam...
I odlično je da se o ovakvim temama raspravlja na portalu...pozdrav svima...
Ostavi komentar
Molimo logirajte se da ostavite komentar.
Ocjena
Samo korisnici mogu ocjeniti.

Molimo da se prijavite ili registrujete da bi ostavili Vašu ocjenu.

Još uvijek nije ocjenjeno.
PREPORUKA
NOVA PONUDA
VOZILA

...
NAJNOVIJE

...
oprema za NATJECANJA
Uvjeti objave:

UPOZORENJE
organizatorima
NATJECANJA
2019.

Ožujak

5. KUP
M. Gašparuša - Miče

DVD Ščepanje

...
4. zimski KUP
DVD ANDRILOVEC
REZULTATI

...
5. KUP
Moravički

DVD Stara Moravica

...
6. Zimski KUP
DVD Ostrna


Travanj


7. vatrogasni
vikend u Zelini

VZG Sv.I.ZELINA

...
9. Međ. utrka vatrogasaca
6. Euro KUP Prof. vatrogasaca
MALI LOŠINJ


Svibanj


7. KUP Sv. Josipa
Radnika

DVD TUROPOLJE
Zadnji komentari:
dvdd u 15:43:14
Konačno jedna doba vijest.
Mariner22 u 17:44:01
Čestitke učesnicima na rezultatima, i čestitke organizatoru!!!!
sbreza10 u 00:53:29
ČESTITAM! Konačno struka na zapovijednom mjestu! To me podsjeća na osamdesete go...
umorno_oko u 17:02:55
Bravo cure! I momci, naravno!
Kid u 15:02:07
čestitke i pozdrav svim vatrogascima povodom našeg blagdana svetog Florijana (Cv...
dvdd u 18:57:44
HVALA!
dvdd u 18:39:13
svaka čast
iskreni u 06:05:56
Sretan Božić!
maska112 u 15:53:00
Jel je došao rikverc , ili več odlazi ?
Mariner22 u 23:54:54
SRITNO VAM KOLEGE SA NOVIM VOZILOM
ZADNJI OGLASI:
pito u 10:08:56
Prodaje se vatrogasno vozilo Tam 130 T11, godina proizvodnje 1986. registrirana...
DVD DUBROVCAN RAVNICE u 07:02:42
DVD DUBROVČAN-RAVNIC-
E [size=16][b]-
prodaje MERCEDES 1217 -za vatrogasne potr...
DVD Drenova u 10:00:00
Dobrovoljno vatrogasno društvo Drenova prodaje kombinirano vatrogasno vozilo...
Acivi u 18:48:46
Prodaje se [b]izolacijski aparat[/b], atestiran i sa dosta druge zaštitne opreme...
Acivi u 17:08:35
Vatrogasci Smokvica Prodaj-
e vatrogasne čizme Fal Torch Boa Broj 46 = 1 par...