Prijava
Korisnik

Lozinka



Niste korisnik?
Klikni ovdje za registraciju.

Zaboravili ste lozinku?
Zatražite novu Ovdje.
Posljednji Članci
7. KUP spajanju usis...
6. Zimski KUP Rugvica
In mem. IVAN OSTREŠ
in mem. PAVAO IVANUŠ
15.TVN Novi Marof
VRIJEME

VRIJEME SADA
U KAŠTELIMA
Index opasnosti
od šumskih požara

Biometeorološka

PRAVILA PORTALA
TAGOVI:
GVZ, HVZ, UPVH, UPV Zagreb, Perinić, Jurin, Tucaković, Magdić, DVD, JVP, JPVP Osijek, vatrogasci, vatrogasni portal, Portal vatrogasaca Hrvatske dvd, pjena , vatrogasna vozila, vatrogasna oprema, vježbe, takmičenje, natjecanje, kornat, kornati, DUZS, 112, DIP, VOS, 911, vatrogasne postrojbe, vatrogasni, link, oprema, pjenilo, nosači, cijev, nosač, KAPS, Monitor, metalni, aparati, vatrogasne kacige, vatrene, acivi, Kaštela, dvd, mladost, Kaštel Sućurac, dom, video, vatrogasne, slike, bloger, blog, činovi, časnici, oznake, webmaster, mladež, žene, žensk, Kup, 193, akcident, batina, kaštela-tours, kaštela tours, vatro, Jadran Perinić, Jadran, Slavko Tucaković, Mladen Jurin, Jurin, Vuko, Slavica, Portal, navalna vozila, Holmatro, Vatropromet, Mistar,
Dobro dosli
Nakon 2 mjeseca: NIŠTA! ...Slavica u zatvoru, ...nižu se teorije o kornatskoj tragediji, ...odgovorima ni traga - još 26 dana!
TEORIJA o uzrocima tragedije na Kornatu u dva mjeseca, koliko je prošlo od nesretnog događaja, stvorilo se preko nekoliko. Predsjednik Sindikata vatrogasaca Mladen Magdić nedavno je pobio i onu teoriju koja je bila iznesena nakon preliminarnih rezultata istrage, a koja tvrdi da je tragediju prouzročio eruptivni požar.

Magdić, između ostalog, tvrdi da do eruptivnog požara dolazi u kanjonima gdje je 70 posto vegetacije, a ostalo kamenje, što kod Kornata nije slučaj. S njegovim istupima u javnosti ne slaže se i zamjenik načelnika Stožera zapovjedništva Hrvatske vatrogasne zajednice (HVZ) Slavko Gauž, koji ga naziva "diletantom kojemu se posvećuje previše medijske pozornosti", no obojica se, dva mjeseca nakon tragedije, slažu u jednome: Dražen Slavica ne bi trebao sjediti u pritvoru.

"Da bi Slavica na slobodi mogao utjecati na svjedoke priče su za malu djecu"

Gauš činjenicu da se Slavica još uvijek nalazi u pritvoru i da će tamo do daljnjega i ostati, naziva apsurdnom. Magdić smatra da se s istragom "ili hotimice ili namjerno oteže" te da će netko po završetku istrage Slavici morati platiti golemu odštetu za "vrijeme bespotrebno provedeno u pritvoru".

"To da bi on na slobodi mogao utjecati na moguće svjedoke priče su za malu djecu, tom čovjeku je sada jedina briga njegova obitelj", kaže Magdić, koji se, kako otkriva u razgovoru za Index, povremeno čuje sa Slavičinom suprugom, koja pak ni sa čim ne želi izlaziti u javnost.

Po tragediji počele su se nizati teorija za teorijom, počevši od one da su se na Kornatu možda odvijale tajne vojne vježbe, nakon kojih je na otoku ostala određena količina opasnih tvari koje su mogle biti dodatnim gorivom za zapaljenje inače uglavnom kamenitog područja. No, ta se teorija svrstava u one "manje vjerojatne".

"Iako nisam stručnjak, mislim da primjerice teorija da su NATO-ovi avioni pri povratku u zračnu bazu Aviano nakon bombardiranja Srbije (baza Aviano u Italiji, u koju su se NATO zrakoplovi vratili nakon bombardiranja Srbije 1999. godine, op.a.) odbacili nekakav teret, nikako ne može stajati, jer da je tamo bila kakva bomba, stradavanje ne bi bilo takvo, tu bi bili polomljeni udovi, tu bi bilo svega", pojašnjava Magdić.

Jedna od teorija iznesenih u javnost bila je i ona da su se u helikopteru koji je nesretne vatrogasce dovezao na Kornat, nalazile fosforne vrećice, koje su se kasnije možda pokazale kao dodatno gorivo požaru. "Samo MORH može dati odgovor na to jesu li koristili fosforne vrećice ili ne, posjeduju li te vrećice, prenose li ih helikopterima i slično", komentira Magdić.

Tu je i teorija da je iz helikoptera curio kerozin koji je mogao pošpricati vatrogasce. "To je isto moguće, razgovarali smo s umirovljenim pilotima koji su rekli da je to apsolutno moguće. Oni, naime, imaju uslijed nekakvih događanja mogućnost da iz svojih spremnika, kao i avioni, ispuste gorivo. Je li došlo do greške pa je slučajno iscurilo gorivo, ne znamo, no i ta solucija svakako pije vodu", kaže Magdić te nastavlja: "Ne vjerujem da bi ijedan pilot na ovom svijetu napravio to da ´zalije´ ljude i da nakon toga samo odleti i ne pomogne im. Ta teorija ne stoji. Po meni stručnjaci trebaju analizirati tlo, oni su dio tla već analizirali i rekli su da su na njemu nađene čestice ugljikovodika, kao i na tijelima poginulih. Problem je i u kamenju na Kornatu, jer ono nije moglo onako pougljeniti bez nekog gorljivog materijala. Je li to bio fosfor, benzin ili nešto drugo, to nitko od nas ne može reći osim stručnjaka, koji bi trebali uzeti taj kamen i napraviti analizu".

Magdić podsjeća i na teoriju da je pri udaru helikoptera o kamen moglo doći do oštećenja gume. "Automatski je tada moglo doći do oštećenja amortizera, hidraulike, pa da je iscurilo hidrauličko ulje, ta teorija isto stoji", nastavlja Magdić.

Gauš je, s druge strane, puno pažljiviji kada je iznošenje teorija, kao i komentiranje već postojećih, u pitanju.
"Budimo pošteni, toliko je tih insinuacija, ja mogu jedino govoriti o nekim nelogičnostima koje su se pokazale u cijelom slučaju", kaže Gauš. Zamoljen da nam prokomentira neke od tih nelogičnosti, napominje kako za ništa nema konkretnih dokaza, ali da ga muči nekoliko pitanja: "Da su neke stvari nelogične, jesu. Ja, recimo, ne mogu komentirati jesu li tijela na mjestu nesreće, a o čemu se u posljednje vrijeme pričalo, pomicana ili nisu. Mala nelogičnost po meni je da su helikopteri eventualno nešto odrađivali, a da se nisu prvenstveno posvetili spašavanju. Govori se i o ona dva sata raskoraka u spašavanju, govori se o tome da je bilo ometanja sustava komuniciranja. Ja to ne mogu potvrditi, mogu samo ustvrditi da su to neke od nelogičnosti. Zašto se nakon dva mjeseca govori da će biti ekspertiza vezano za helikopter, zašto odmah u startu nisu izuzeti svi dokazi? Isto je glupo govoriti da će Slavica i dalje biti u pritvoru, to je apsurdno", kaže Gauš.

"Smiješno je da Magdić kategorički neke stvari iznosi, bez egzaktnih pristupa samoj problematici. Ja kad sam izlazio u javnost, govorio sam prvenstveno da zaštitim struku, jer na kraju krajeva ispao je kriv zapovjednik vatrogasaca, što nema blage veze ni sa čim. Ti su dečki bili na stotine požara puno zahtjevnijih nego što je to bio ovaj događaj", kaže Gauš, te dodaje kako se "Magdiću kao problematičnom čovjeku ne bi trebalo posvećivati toliko pažnje", iako ne odbija mogućnost ispravnosti njegovih tvrdnji.

Kakva je korist od Kirinove ekspertne skupine?

Predsjednik Udruge profesionalnih vatrogasaca Goran Franković nedavno se požalio na sporost istrage, kazavši kako ekspertni tim kojega je imenovao ministar Ivica Kirin, nema uvida u službene spise koje o tragediji posjeduje DORH. Mladen Bajić, u kojega vatrogasci najčešće upiru prstom zbog spore istrage, kazao je kako od DORH-a nitko nije ni tražio spise, dok je vođa ekspertnog tima Branko Smrekar kazao kako tim radi "punom parom" i da se nada da će do kraja godine imati izvješće o tragediji.

"Glasnogovornik MUP-a rekao je da ekspertna skupina mora ustvrditi samo je li bilo kakvog propusta unutar službi koje su bile na terenu, znači MORH-a, MUP-a, Državne uprave za zaštitu i spašavanje, kao i vatrogasaca na terenu. I to je ono što zbunjuje, jer onda ta ekspertna skupina praktički ne znači ništa ako su u njoj i Državna uprava za zaštitu i spašavanje, i MUP i MORH. Jer onda to nije neovisna skupina", kaže Magdić, te nastavlja: "Ako se pak radi o tome da oni dokažu na neki način eruptivni požar, oni nemaju sve elemente. Prvotno smo mislili da Državno odvjetništvo ne da te dokumente, da bi se nakon toga DORH očitovao da nitko od njih nije ni zatražio te dokumente. Druga stvar, kako je rekao glasnogovornik MUP-a, po zakonu nitko nema uvida u spise dok DORH i sudstvo ne daju svoju zadnju riječ. To znači da, dok se ne okonča kompletna istraga, praktički ta skupina ne može ništa raditi", zaključuje.

Upitan o slučaju ekspertnog tima, Gauš komentira: Sve je to pomalo... ´lud zbunjenoga´. Postoji tu niz pitanja, jedno od njih je može li takav tim imati neku težinu, što se njemu može povjeriti, itd. Ima tu i pravnih stvari, ne znam koliko je to sve pametno", kaže Gauš.

"Požar na Kornatu bio banalan u odnosu na neke druge na hrvatskom priobalju"

Ono o čemu se također pričalo bilo je i pitanje opreme vatrogasaca, odnosno jesu li se poštivali standardi opremanja u slučaju slanja vatrogasaca na Kornat.

"To je jako duga priča, kao što prijevoz u ovoj situaciji nije imao nikakve veze s tragedijom, jer oni su na otok mogli doći bilo kako, tako vatrogascima nikakva naprtnjača s vodom ne bi rješila problem. U smislu standardnih operativnih postupaka, na terenu nemamo svi baš jednake pristupe, tako da vjerojatno ima nekih raskoraka. Je li trebala postojati nekakva kvalitetnija priprema u smislu operative, vjerojatno da, tu nema diskusije. No, moram napomenuti da nikada nismo bili u boljoj situaciji nego što smo sada, što ne znači da ne možemo biti u još boljoj. No, jesmo li dosegli nekakav maksimum, vjerojatno nismo, radi se i dalje na tome da se ide naprijed. Ovo je bio jedan splet negativnih okolnosti, ovo je bio jedan banalni požar u odnosu na neke koje smo imali na čitavom priobalju. Prema tome, od ovoga se sad stvaraju čitave trakavice, a pitanje je hoćemo li sutra biti efikasniji, možda ćemo biti i lošiji, baš zato što se nešto diže ´na entu´. Nikakva garancije na postoje. Sad se govori o nekakvim papirima, o nekakvim uvjerenjima, no požar nećete gasiti s uvjerenjima niti njima rješavati probleme", kaže Gauš.

Jedno od pitanja koje se postavljalo nakon tragedije je ono slanja maloljetnika na gašenje požara, kao i to jesu li vatrogasci na požar išli dobrovoljno ili po naređenju. Podsjećamo, najmlađi poginuli na Kornatu bio je 17-godišnji vatrogasac Marko Stančić.

"A koji bi to otac rekao sinu da ne ide gasiti požar, ako bi ovaj to htio? Taj mali je bio na gašenjima požara i prije toga, to su gluposti. Ljudi su sada zatečeni tim tragičnim događajem, no to je jedna istina. Sve obitelji su znale da njihovi sinovi idu i na puno zahtjevnije požare u kojima nisu stradali, a da se stradavanje može dogoditi - može, pogotovo kada se dogodi ovakav jedan splet nesretnih okolnosti i situacija. Zakon kaže da svaki zapovjednik u slučaju velike nezgode može angažirati osobe stare od 16 do 60 godina", pojašnjava Gauž, koji smatra da se u ovom slučaju zbog mlađih vatrogasaca digla veća pompa jer je u pitanju ovako tragičan događaj.

Gauš odbacuje pretpostavke da su vatrogasci, pogotovo dobrovoljci i oni mlađi, na gašenje požara išli po zapovijedi, a ne dobrovoljno: "Prije svega, svaki naš dobrovoljac se može u bilo kojem trenutku okrenuti i reći ´Ja ne idem´. Pa ne možete nešto ni profesionalcu narediti, eventualno ga kasnije, ukoliko odbije ići na intervenciju, možete kazniti nekim stegovnim mjerama. To su nebulozne stvari, nema tu nikakve posebne prisile", kaže Gauš.

"Neka gori Lijepa naša, provizija tu je važna"

Profesor Ivo Baraba iz Posedarja, uvaženi hrvatski zrakoplovni stručnjak, koji je predavao na sveučilištima diljem bivše Jugoslavije; u Sarajevu, Beogradu, Zagrebu, Ljubljani itd., prije nekoliko je tjedana pozvan na sastanak u Zagreb, i to nakon što je sedam godina kucao, kako kaže u razgovoru za Index, na sva moguća vrata, nudeći svoj projekt. Njegov projekt, nastavlja, nudi efikasna rješenja vezano za gašenje požara.

Upitan o teorijama vezanima za kornatsku tragediju te ima li neku svoju, odgovara: "Imam točnu teoriju, imam točno što se dogodilo, ali nemojte me to pitati".

83-godišnji profesor se, kaže, do sada borio za to da Hrvatskoj prezentira svoj patent do kojega je došao nakon niza godina proučavanja požara, no sada je, kaže "umoran od svega" i namjerava odustati. Osim toga, kaže, za njegov su izum, ako ne u Hrvatskoj, zainteresirani oni u inozemstvu.

Baraba, naime, prednost daje helikopterima koji bi vodenu masu izbacivali zapakiranu u plastičnu ambalažu koja bi se otvarala tek udarom o površinu zemlje. Nakon što je o svom projektu progovorio i u pismu adresiranom na predsjednika Vlade Ivu Sanadera, nedavno je pozvan u Zagreb na sastanak, no i to je , kaže, bio samo sastanak "radi forme".

"Ja svoj projekt nudim već sedam godina odgovarajućim stručnjacima, kao i političarima. Svi oni tvrde da su moje teze apsolutno nedokazane i nenormalne. Pisao sam predsjedniku Vlade. Kome god se obratim, oni to sve šalju Jurinu, koji to sve lagano odbija, pa i ovaj je sastanak bio forme radi, a nije dao nikakve konkretne rezultate", prepričava u razgovoru za Index Baraba.

"Nakon dužeg vremena promatranja požara došao sam do zaključka koji je nepobitan, a to je da imamo dosta tehnike i ljudstva, no da su njihovi napori neučinkoviti. Ogromna je tehnika i ljudska snaga u naponu, a požari se ne gase na vrijeme. Ogromne površine su izgorjele, kod nas je , kako sam slušao nedavno, izgorjelo oko 700 tisuća hektara zemlje", napominje Baraba.

"Tvrdim da će uvijek biti ovakva situacija, i izgarat će velike površine, zbog toga što postoji jedna disproporcija, manje je vode na jedinici površine nego što je kalorična moć topline koja se dobije sagorijevanjem materije", objašnjava profesor, kojemu su, kako kaže, savjetovali da sam financira projekt.

"Za realizaciju tog projekta potrebno je 50 tisuća kuna. Materijali koji su potrebni su vrlo jeftini, lako ih je pribaviti, a jedino što bi trebalo napraviti je učiniti i malu adaptaciju na helikopterima", nastavlja profesor, koji bi za punjenje gore navedenih ambalaža koristio postojeće poljski bunare te novoizgrađene brane na gorskim obroncima.

"Kada bi se hvatala kišnica po našim šumskim potocima u Dalmaciji i stvarale rezerve kišnice iz kojih bi se ta voda mogla crpiti i nositi na požarište, to bi, kako su mi rekli, unakazilo teren i prirodu, a ja se pitam gdje to voda i jezera unakazuju prirodu?", kaže Baraba. "Helikopteri prema mom projektu dolaze u prvi plan, kanader je dobar za nisko raslinje i ravnice, jer visina kanadera, pa i helikoptera, zavisi od konfiguracije zemljišta. Usitnjena voda koju oni bacaju odozgo zavisi od brzine vjetra, od brzine leta, od temperature iznad požarišta... Tako da ta voda koju kanader baci ispari i prije nego ona dođe do zemlje. Požari će se uspješno gasiti onda kada se vodena bomba koju sam i konstruirao, razbije tek kada dođe na tlo, i kada bude puno više vode nego toplotne energije da ona ispari. Onda je gašenje sigurno. To je vrlo jednostavno, a učinkovito", objašnjava Baraba, koji u Hrvatskoj za svoj projekt ipak nije naišao na zeleno svjetlo.

"Naišao sam na velik otpor, svi se trude da se to ne primjeni, možda neko dobro zarađuju na dosadašnjem sistemu, možda se drže one 'neka gori lijepa naša, provizija tu je važna'", zaključuje Baraba.

Preneseno sa: INDEX
iskreni na 30.10.2007 06:33:23
Komentari
#31 BLAZ

na 04. Studeni 2007 15:41
Slažem se sa tobom Piria, koliko nas je bilo prije kornatske tragedije 200?????
#32 gost

na 04. Studeni 2007 15:45
Blaž, da li mi možeš objasniti što znači ovaj komentar. Da li smatraš da mi koji smo se kasnije uključili i koji nismo vatrogasci nismo poželjni.
#33 NICK

na 04. Studeni 2007 16:13
Piria November 04 2007 14:17:05
Iskreno, da nisu tragični ovi komentari, bili bi doista smješni. U zadnje vrijeme pojavilo se toliko puno članova ( nije mi namjera nikoga uvrijediti ) koji sada tako puno "znaju" o Kornatskoj tragediji, o Draženu Slavici, o Frani Lučiću, o jadnim roditeljima, doista o svemu. Zanimljivo da su se prvi puta pojavili na portalu krajem listopada ili početkom studenog, no to im daje pravo da pišu komentare da mi ostali nismo pomogli Draženu, da smo ga svi pljuvali - poput Karle051 i sličnih. Pitam ih sve, gdje su bili do listopada, odnosno što je s peticijom, što je s pomoći obitelji Slavica? Ovaj portal su osmislili pametni vatrogasci, te bi nam trebao služiti prvenstveno za pametan oblik komunikacije i međusobne pomoći, no nikako za vrijeđanja i osobne netrepeljivosti. Što se tiče gramatike i pravopisa, osobno sam jako iznenađena da mladi ljudi na ovom portalu nisu dovoljno pismeni. Nažalost to se vidi iz komentara. Pozdrav.


U pravu si kolegice..

Neki ovdje novopridošli , i najupučeniji u početku tragedije bili su za linč i skrivali se u"mišjim rupama" dok su neki odmah na početku javno iznjeli svoje viđenje o tragediji sporosti DUZS muljanju vojske i aktuelne vlasti u vezi same tragedije te namjerno odugovlačenje spašavanja stradalih od strane DUZS i vojske.

Neki su odmah ukazivali na nelogičnosti u cijelom događaju.

Slavicu žele optužiti što nije poduzeo sve za spašavanje ( za vođenje akcije gašenja ga ne mogu jer je radio prema pravilniku struke ) stradalih ,,a jasno je svima da ga ni za to djelo ne mogu optužiti jer za spašavanje nije ni kompetetntan nit mu je to u opisu rada Za to je nadležan ,,znači i odgovoran DUZS
.Nakon stradavanja akciju spašavanja preuzima DUZS odnosno poldrugać te je on i jedino on odgovoran za nesavjesno nestručno i aljkavo spašavanje stradalih.
To pitanje centra 112 (( malo prije u 15.30. 04.11 07 nedjelja ))postavljeno je i u emisiji na TV nova na direktno postavljeno pitanje Androkoviču o nefunkcionioranju sustava zapovijedanja svi sudionici parlamentarnih strana svojim odgovorima skoro pa oslobađaju Slavicu odgovornosti kritiziraju istražno povjerenstvo i sud u sporosti istrage i tempiranju iznošenja podataka za iza 25. 11 ali kojeg li licemjerja nitko od njih se ne usudi ili ne želi reči istinu o uzrocima tagedije odnosno imenovati pravog krivca.


Na kraju krajeva bez obzira tko je tko i kada se ulogirao,, ako mu je namjera braniti vatrogastvo u RH ,dobro je došao, a oni koji su protiv ili su provokatori,, i oni imaju pravo iznjeti svoje mišljenje ali ih je na sreču jako malo i takve jednostavno treba ignoriratii..
#34 BLAZ

na 04. Studeni 2007 16:33
Ne gost ne smatram da niste poželjni, da pače dobrodošli ste, samo vas se duplo učlanilo na portal poslje kornatske tragedije, a prije nje nas je bilo duplo manje to sam htio reči
#35 Brko

na 04. Studeni 2007 16:41
BLAŽ.

Iskreno rečeno ja nikad do tragedije nisam bio na portalu i vjerojatno nebi da nije bilo tragedije..
#36 gost

na 04. Studeni 2007 16:51
Blaž tome se ne treba čuditi. Ova tragedija koja nas je pogodila odnosi se na sve nas građane ove zemlje. Ja mislim da ne griješim kad kažem da su građani pokazali svoju podršku i vatrogastvu i obiteljima poginulih. Ovaj portal je bio izvor informacija i ako ništa drugo, mi koji smo proveli ovdje neko vrijeme mogli smo drugim laicima ukazati na nelogičnosti u prikazu dogođaja. Među građanima je prisutna velika opuštenost kad su požari u pitanju. Ako negdje gori- vatrogasci će to ugasiti. Tome sam svjedočila i onaj kobni dan kad je gorilo kraj Vodica. Kafići su bili puni. Ova tragedija je pokazala da to može biti kobno, u kombinaciji sa nekompetentnim službama. Mislim da je ovo važan moment i da to treba iskoristiti. Uključite u svoj rad i ostatak građanstva i zatražite njihovu podršku i ako treba pomoć.
#37 Piria

na 04. Studeni 2007 17:26
Gost! Ni u kom slučaju nisam mislila na Vas, a isto tvrdim za Blaža i Brku, jer vaši su komentari vrlo razumni, ali i nama vatrogascima razumljivi i prihvaćeni, s obzirom da dolazite iz tog tužnog šibenskog kraja. Napomenula sam da nisam imala namjeru nikoga uvrijediti, ali stvarno mislim da je ovaj portal prvenstveno da razmijenimo mišljenja, bilo s manje ili više strasti, ali ne da se vrijeđamo. Ja imam više radnog staža, nego neke ovdje curice godina, pa im veliku većinu opraštam na mladost, ludost i ljepotu, ali ponekoj gospodi koji svoje osobne netrepeljivosti i svu žuč, ne znam koliko dugo skupljanu, istresaju na portalu, jako, jako zamjeram. Kada sam spomenula, da su se neki kasnije uključili, nisam željela da osjetite predbacivanje u smislu ŠTO NISTE PRIJE, već da ne dozvolim nekim novim klincima, da doslovno pljuju po drugima, svojim pisanim razmišljanjima u stilu ŠTO STE DO SAD RADILI, SVI STE GA PLJUVALI ( SLAVICU ) itd. Sve nove i nadobudne članove molim neka krenu u arhivu članaka i pročitaju sve naše komentare i svu borbu koju smo vodili preko ovog portala, vođeni Acivijem, Iskrenim, miljenkom_l, brkom, marijom, vinkosom i mnogim drugima koje nisam spomenula. Veliki pozdrav.
#38 BLAZ

na 04. Studeni 2007 17:33
Piria samo da te ispravim ja sam iz Kašine u Zagrebu, gdje sam i član dvd-a, a ne iz Šibenika
#39 Piria

na 04. Studeni 2007 17:38
OK Blaž, ali nisam mislila na tebe već na Gosta. Pozdrav.
#40 gost

na 04. Studeni 2007 17:48
@Pirija.Slažem se da postoje neumjesni komentari članova portala i da si s pravom povrijeđena. Ja osobno na njih ne reagiram.Više me smeta način rasprave između g.Magdića i Rifire pošto se da naslutiti da se radi o ljudima koji bi svoju energiju mogli puno konstruktivnije iskoristiti. Upravo radi toga ponavljam da u ovoj situaciji treba zanemariti ego.
Ostavi komentar
Molimo logirajte se da ostavite komentar.
Ocjena
Samo korisnici mogu ocjeniti.

Molimo da se prijavite ili registrujete da bi ostavili Vašu ocjenu.

Još uvijek nije ocjenjeno.
Uvjeti objave:

UPOZORENJE
organizatorima
NATJECANJA
2019.

Studeni


9. Martinjski kup
"Dušana Koščića"

DVD Virje
REZULTATI


7. Kup u brzom
spajanju usisa

DVD S. Čiče


Prosinac


6. Zimski kup
Noć Vat. kaciga

DVD Rugvica



Zadnji komentari:
dvdd u 15:43:14
Konačno jedna doba vijest.
Mariner22 u 17:44:01
Čestitke učesnicima na rezultatima, i čestitke organizatoru!!!!
sbreza10 u 00:53:29
ČESTITAM! Konačno struka na zapovijednom mjestu! To me podsjeća na osamdesete go...
umorno_oko u 17:02:55
Bravo cure! I momci, naravno!
Kid u 15:02:07
čestitke i pozdrav svim vatrogascima povodom našeg blagdana svetog Florijana (Cv...
dvdd u 18:57:44
HVALA!
dvdd u 18:39:13
svaka čast
iskreni u 06:05:56
Sretan Božić!
maska112 u 15:53:00
Jel je došao rikverc , ili več odlazi ?
Mariner22 u 23:54:54
SRITNO VAM KOLEGE SA NOVIM VOZILOM
ZADNJI OGLASI:
DVDBarilovic u 08:21:27
Prodaje se vatrogasno vozilo za prijevoz vatrogasaca sa 6 sjedećih mjestai odvoj...
vatrogasacmato u 18:13:16
[b]prodaje se Izolirni dihalni aparat MSA AUER BD 96[/b] PGD Tržec, Tržec 45B...
vatrogasacmato u 08:34:31
[b]zunanji mikrofon Motorola RMN 5037A[/b] V Prostovoljnem gasilskem društvu...
vatrogasacmato u 08:28:21
[b]ročnik B - na zasun[/b] PGD Tržec, Tržec 45B, SI-2284 Videm pri Ptuju, Slo...
vatrogasacmato u 08:21:36
[b]MAGLITE - več artiklov v kompletu[/b] -
PGD Tržec, Tržec 45b, SI-2284 Videm...